ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

הצעת מחיר לביטוח

חברות ביטוח רכב בישראל פועלות על פי חוקים המוכתבים מלמעלה –הווה אומר על פי משרד התחבורה וגם מפוקחים על ידי המפקח על ביטוחי הרכב מטעם משרד האוצר. משנת 1970 נקבע חוק המחייב את בעלי הרכבים לעשות ביטוח חובה לרכב, וכבר אז רכשו פוליסות לכיסוי נזקי גוף, אולם כל פוליסה הייתה זהה לשנייה- הן בתנאים שהיו בה והן מבחינת המחיר. כל הפוליסות לביטוח חובה שולמו לחברה אחת שריכזה את הכול: "אבנר". כיום, כבר מזה לפחות עשור שחברות הביטוח מתנהלות על פי הרפורמה בביטוח, שבה המחיר מתאים ללקוח.

תשלום ביטוח חובה לרכב  - שהוא מותאם
ביטוח רכב חובה הוא הביטוח שיאפשר לבעל הרכב להשתלט על התשלומים הגבוהים שמשולמים ממילא עבור הטיפול הראשוני לפצועים בתאונת הרכב, עבור טיפולי האשפוז, השיקום ואפילו הטיפולים הנפשיים שיאלצו לעבור בעקבות זאת. המחירים יקבעו על ידי כל חברת ביטוח לגופה, כשהפרמטרים שינחו אותה הם הדגם של הרכב, ונתונים שקשורים בנהגים הקבועים ברכב.

נגנב לכם הרכב? שרטו אותו במתכוון?
רכב חדש הופך לבעיה עצובה כשהוא סופג מכות וחבטות שעלולות להוריד לו מערכו, או משריטות שהוא ספג בזמן החניה, או מרוכב אופניים זועם שנעלם אי שם במורד הרחוב. במקרים כאלו אשר הוגדרו מראש כ"מקרי ביטוח" חברת הביטוח יכולה לפתוח תיק תביעה ולנהל את ההחזרים המגיעים לכם על פי תקרת הביטוח.

לא חייבים לרכוש את הביטוח הזה
בניגוד לביטוח חובה לרכב, אין פה הכרח לרכוש את הביטוח הזה. העניין הוא, שיש בו יותר שימוש (לשמחתנו או לצערנו) מאשר בביטוח חובה. הוא כולל בתוכו גם את הביטוח לצד שלישי, שמאפשר כיסוי של תביעות כנגד בעל הרכב, וגם את האפשרות לקבל כיסוי עבור נזקים לרכב המבוטח עצמו.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר