ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

הרפורמה של ביטוח לרכב

היום לא קשה לרכוש רכב פרטי  משלכם. ההוצאה הכלכלית יכולה להתפרס על פני חודשים רבים, והסכום לתשלום החודשי נמוך. לקוחות פרטיים ולקוחות עסקיים רוכשים רכבים באמצעות מקורות מימון שונים ודרך חברות ליסינג, אולם לעסקה זו מצטרפות הוצאות נוספות ידועות, החל מרישיון הרכב עצמו, ממשיך בביטוח חובה אשר כל בעל רכב מחויב לעשות (לפי החוק), טסט לרכב וכמובן הוצאות נוספות שוטפות; דלק, ביטוח מקיף, תוספות לרכב, תיקונים וטיפולים תקופתיים. אף אחד לא אמר שרכישת רכב ואחזקתו היא משימה קלה כלכלית, אולם כיום אפשר לנצל את המחירים התחרותיים.

תביעות ביטוח רכב לפני 2004
כאשר אדם ניזוק כתוצאה מפגיעה של כלי רכב, היה פונה לחברת ביטוח חובה על מנת לתבוע את הפיצויים המובטחים לו. עוד משנת 1970 כל בעל רכב מחויב לעשות פוליסת ביטוח חובה לרכבים, כאשר המחיר לכל פוליסה היה אחיד ושווה. המשמעות היא שנהג זהיר, נהג צעיר ונהג מסוכן היו משלמים כל אחד מחיר קבוע שנתי על הביטוח לרכב.

הרפורמה בביטוח חובה
החל משנת 2004, כל חברות הביטוח במדינת ישראל אשר יש להן רישיון לממכר פוליסות ביטוח רכב יכולות להציע מחירים מתחרים בכל פוליסות הביטוח לרכב, כל עוד החוזה עונה לסטנדרט המינימלי, ונמצא בטווח המחירים שאותם הקציב המפקח על הביטוח במשרד האוצר.

הפרשי מחירים גדולים בביטוח
התוצאה שנגרמה מהרפורמה הזו, היא התהוות של הפרשי מחירים בביטוח חובה, בביטוח מקיף לרכבים ובביטוח צד ג´. ההפרשים יכולים להיאמד במאות שקלים, כך שיתכן מצב שבו חברת ביטוח ששנה שעברה הציעה את המחיר הזול ביותר – השנה תוכל להציע את הצעת המחיר לאותה פוליסה במחיר גבוה יותר מהאחרות, והכול תודות לפרמטרים שקובעים את המחיר.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר