ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב - אישור תביעות

חברת הביטוח הבאה שתחתמו איתה על חוזה, רוצה להיות רגועה שהסיכוי לתבוע אותה הוא נמוך למדי. זו הסיבה, שהיא תדרוש קרוב לוודאי מסמך הוכחה שמראה כי המבוטח "נקי" וחף מתביעות ביטוח בשלוש השנים האחרונות. מדובר על אותו מסמך שמונפק למבוטח כחודש לפני סיום הפוליסה שלו, יחד עם ההודעה שהגיע הזמן לחדש את הביטוח. זה הסיבה שראוי לשמור את המסמך הזה לאורך שלוש שנים לפחות ממועד קבלתו – אין לדעת לאיזו ברת ביטוח יפנה להבא המבוטח, משום שישנן תנודות במחירי הביטוח בכל רגע נתון.

מזעור הסיכונים לטובת חברת הביטוח
מי שאין לו אישור תביעות ביד, יקשה עליו להוכיח לחברת הביטוח כי הוא "לקוח טוב", נהג זהיר, מי שהסיכוי לתבוע את חברת הביטוח נמוך במיוחד. חברת הביטוח לא תיקח סיכון, ותעלה בגובה הסיכון את המחיר בפוליסה. יש לציין, כי רק אם יש לנהג עבר ביטוחי אצל חברות הביטוח (כלומר – הפוליסה הייתה רשומה על שמו) לאורך 3 השנים האחרונות, יש לו סיכוי לקבל ביטוח רכב לנהג הזהיר.

על אילו תביעות ביטוח מדובר?
בדרך כלל, מי שתבע את חברת הביטוח בכל אחד מסוגי הביטוח – ביטוח חובה, מקיף וצד ג´ – חברת הביטוח תראה זאת דרך עיניה – כמי שבכל מקרה עלול לתבוע את חברת הביטוח, וללא קשר לסוג הביטוח שעשה דרכה. זו הסיבה ששואלים במחשבון הביטוח אם היות תביעות בעבר (ויש לקרוא את האותיות הקטנות).

על מי חלה אחריות התביעה במקרה של תביעות ביטוח?
לא כל מי שהיה מעורב בתאונת דרכים הורשע בתביעת ביטוח רכב. בדרך כלל הנהג הפוגע יפעיל את פוליסת ביטוח חובה, או שצד ג´ יהיה מופעל כל עוד הוא נתבע. לגבי הביטוח המקיף, ישנו מקום לשיקול דעת אם כדאי להפעיל אותו או לא (רצוי לשים לב לדמי ההשתתפות בביטוח) ואז לשלם פחות לביטוח מקיף.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר