ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח מאזדה

מאזדה היא אחת המכוניות הנמכרות ביותר בישראל של שנות ה- 2000. מדובר על מחזיקי רכב שהם לא רק בעלי הרכב, אלא גם שוכרים באמצעות ליסינג רכבי ליסינג ממקום העבודה למשל. רכבי מאזדה בדגמים 2,3,5,6 וגם MPV, קסדוס או MX-5 ו-פרמסי נחשבים לדגמים מבוקשים – ולא רק כדגמים חדשים מסוכנויות הרכבים, אלא גם כדגמים מיד שניה. היות שמחירי חלפי הרכבים יקרים כל כך במידה ויארע דבר מה לרכב, ישתלם יותר לעשות ביטוח מקיף לרכב, אולם כאן עולה השאלה איפה ואיזה ביטוח מקיף לעשות, הרי מאותה סיבה שחלפים אלו מבוקשים ויקרים, הרכבים הללו גניבים.

על אילו נזקים מכסה הביטוח המקיף?
הביטוח המקיף מכסה על נזקים שונים אשר נעשו במכוון ובזדון על ידי אדם אחר, נזקי טבע כמו למשל שטפונות ומי גשם, נפילת חפצים על הרכב כתוצאה מרוחות עזות וממזג האויר, שריפה (כמו אותה שריפה שפרצה באסון הכרמל והציתה רכבים או כתוצאה מהתלקחות של הרכב, חבלות שהרכב קיבל בזמן ניסיון גניבתו, גניבתו של רכב וכמובן – התנגשות בתאונת דרכים.

מחירים של ביטוח מקיף למאזדה
יש לביטוח רכב מחירים גבוהים יחסית, אשר עולים לא פחות מכמה אלפי שקלים, שמשמשים לכל השנה. כל זמן שהביטוח בתוקף, ניתן לתבוע את חברת הביטוח ולקבל את ההחזרים. כמה תקבלו? ככל שתשקיעו יותר, כך סביר להניח כי תקרת הביטוח תהיה גבוהה יותר בביטוח רכב.

השוואת מחירי ביטוח מקיף
אפשר להשוות בין כל חברות הביטוח ולהגיע למחיר הזול יותר. משאירים פרטים באתר בטופס מקוון וממתינים להיענות המהירה של נציגי חברת הביטוח. לאחר ההתקשרות עם נציגים אחדים שבה חוקרים את התנאים בפוליסה, ניתן לבחור את הביטוח המשתלם ביותר שיתאים דווקא לדגם של המאזדה שלך.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר