ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

אינך נוסע/ת הרבה? מגיעה לך הנחה בביטוח רכב

חברות הביטוח מתאימות את הפוליסות שלהן על פי פלחים באוכלוסיה, וכך למעשה ניתן לדייק יותר במחיר שמתאים לאותו מבוטח. המחיר המשתלם, אם כן, יוצא על פי הפוליסה לאו דווקא זה הטוב ביותר, אלא זה שיניב את התמורה הרבה ביותר אילו הייתם מפעילים את הפוליסה שנרכשה באותו המחיר. כך למשל, ישנו פלח שוק שזוכה להנחות בביטוח, רק משום שהוא לא רואה הרבה את הכביש. ומה טוב בזה? מי שנמצא פחות על הכביש מסיר את הסיכונים ובכך מפחית את הסיכוי לתבוע את חברת הביטוח. לכן יגיע לו מחיר ביטוח זול לרכב.

חשיבה כלכלית שעומדת מאחורי כן
בעצם, חברות ביטוח רכב מעוניינות לסחוף אחריהן כמה שיותר לקוחות, אולם החוכמה היא לרתום אל שורותיהן את מי שלא יתבע אותן, את אלו שעושים את הביטוח רק משום שהחוק מחייב בביטוח חובה, או כדי להיות ערוכים לכל מצב, אשר ממילא לא יקרה. בנוסף כאשר קוראים לחוג הלקוחות הזהירים, ישנו סיכוי סביר שהם יזמינו חברים שגם הם רוצים ליהנות מכזו פוליסה.

בכמה נמוך המחיר לנהגים שאינם נוסעים הרבה?
לכל חברת ביטוח ישנו תמחור משלה, על פי הערכות הסיכונים שלה. למעשה, לא צריך להוכיח לחברת הביטוח כי אתם נהגים שנוסעים פחות ברכב, אולם אם ישנו צורך ישנה גם אינדיקציה – ברישיון הרכב השנתי ובמכוני הרישוי ישנו רישום שנתי של קילומטראז´ שהרכב עבר.

מה קורה במקרה של תביעה?
במידה ותופעל תביעת פיצויים, שמאי חברת הביטוח יבדוק מהו הרישום של הקילומטראז´ ויוודא כי הוא אכן עומד בדרישות. אילו לא עמד בהן, הוא עלול לשלם פי שלוש דמי השתתפות מאשר אלו הרגילים בפוליסה שלו, ולכן אולי ראוי לשקול מספר פעמים אם הפעלת הביטוח כדאית.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר