ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח מקיף לרכב ישן, האם משתלם

ביטוח רכבים ישנים - שאלת ביטוח רכב לרכב ישן הנמצא על הכביש מעל עשר שנים היא שאלה קשה ומהותית. מצד אחד ערך הרכב אינו רב ועלות הביטוחים המשלימים היא יקרה במיוחד ביטוח מקיף לרכב, מצד שני תאונה, גניבה או כל אירוע אחר עלולה להוות נזק גדול לבעל הרכב שאינו מבוטח . ההחלטה האם לבטח או לא צריכה להיות מושתת על מספר גורמים, למרות זאת ביטוח צד ג´ מומלץ בכל מיקרה..

השפעת עלות הרכב
לעלות הרכב השפעה רבע על שיקולי הביטוח. חברות ביטוח מסוימות לא יבטחו רכבים שעלותן היא פחות משישה עשר אלף שקלים. חברות שכן יסכימו לעשות זאת יעלו את מחיר הפרמיה באחוזים משמעותיים ויעלו את דמי ההשתתפות העצמית לעיתים עד לרמה כזו שללקוח לא ישתלם לבטח את הרכב. חברות הביטוח הן חברות כלכליות ועסקיות, הן אינן מעונינות בביטוחים שלא רווחים עבורן. לעיתים עבור נהג ללא רקורד של תאונות ועבר נקי חברות הביטוח עלולות להציע פרמיה נוחה ומתאימה ולכן כדאי לנסות בכל זאת.

השפעת סוג הרכב
כפי שכולם יודעים הרכבים משתנים ביניהם ברמת האטרקטיביות שלהם לגניבה. ישנם רכבים גניבים יותר וישנם כאלה פחות. הרכבים הגניבים נגנבים מכיוון שיש שוק עבורם או עבור חלקי החילוף שלהם. חברות הביטוח לא יאוצו לבטח סוגים אלו של רכבים. שוב, ישנם חברות ביטוח שיסכימו לבטח את הרכב אך הפרמיה תיהיה גבוהה מאוד וההשתתפות העצמית גם כן.

השפעת החלפים וגיל הרכב
ישנם רכבים ישנים שעבורם קשה מאוד למצוא חלפים ולכן מציאת החלפים הופכת להיות עסק יקר מאוד, בהשוואה למחיר הרכב. עבור בעלי הרכבים הללו הם ימצאו עצמם מול חברות ביטוח המסרבות לבטח את הרכב בשל העלויות הגבוהות הכרוכות בכך. גם מול חברות אלו כדאי לבעל הרכב להתעקש ולנסות להוציא תנאי פרמיה נוחים באופן יחסי על מנת לא לספוג את כל העלויות עליו בעת הצורך. לגיל הרכב גם כן השפעה רבה, לרוב טווח הגילאים שחברות הביטוח מסכימות לבטח הינו בין 10 ל18 שנים. למרות זאת עבור לקוח ותיק עם עבר נקי לעיתים חברות הביטוח יסכימו לחרוג מהכלל.


השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר