ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

נקודות לתשומת לב ברכישת ביטוח רכב

ממש כפי שהיצע הרכבים בשוק הוא רב, כך גם מגוון הפוליסות. בעוד לבחירת רכב יכולה להתלוות השאילתא כמה מוכנים להקדיש לביטוח רכב (למשל ברכבי שטח הביטוח בדרך כלל יקר יותר), חשוב להקדיש גם כמה דקות כדי לבחור את הביטוח המשתלם יותר לרכב הנתון. כשמתחילים בחיפוש פוליסה לרכב פרטי או לרכב מסחרי עד 4 טון, למעשה לא חלים שינויים נרחבים למדי בין זה לזה, אולם המצב משתנה כשנוצרים הבדלים בין פוליסות ביטוח לרכבים מיוחדים כמו למשל רכבי הסעה, משאיות, דו גלגליים ועוד לבין אותו רכב פרטי או מסחרי קטן.

ביטוח לפרטי ולמסחרי עד 4 טון
התנאים הבסיסיים בביטוח רכב פרטי או מסחרי עד ל – 4 טון הם אלו שהחוק קבע. מדובר בתנאי מינימום אשר חייבים להמצא בכל פוליסת ביטוח – כפי שקבע אותם המפקח על הביטוח. ישנן תוספות לביטוח רכב זה, כמו למשל קנס מעבר בין חברות ביטוח באמצע התקופה, אחוזים משתנים בבחינת מה שנחשב לטוטל לוס וכן הלאה.

ביטוח רכבים לדו גלגלי
רכבים דו גלגליים כבר מזה מספר שנים סובלים מעלייה מחמירה במחירי הביטוח – בעיקר בביטוח מקיף לרכב. רוכבים על דו גלגלי למיניהם שמחויבים על פי החוק בביטוח חובה לפחות, יוותרו על פוליסות ביטוח מקיף לרכב מהסוג הזה ולכל היותר ירכשו חבילה של ביטוח חובה וצד ג´ לרכב.

ביטוח לרכבים מעל 4 טון
בביטוח לרכבים אלו, ישנם סעיפים שונים שאינם מוגנים על ידי אותם סעיפי מינימום מטעם המפקח על הביטוח, ולכן חשוב מאוד לבדוק מראש מה כל פוליסה מכילה, והאם זו עסקה משתלמת ביחס למחיר – או שעדיף לוותר על הפוליסה. יש לבדוק למשל מהו גבול האחריות לתביעות צד שלישי או איך מתייחסים לבלאי הרכב.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר