ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

סקירת ביטוח רכב חודש מרץ 2012

בסופר מרקט הגדול לפוליסות ביטוח חובה, חשוב מאוד לערוך השוואת מחירי ביטוח. במידה וממשיכים לבטח אצל המבטחת הקודמת או כשעושים ביטוח אצל חברת ביטוח אשר טובה לשכן שלכם עם אותו הרכב, עלולים ליפול למלכודת המחירים היקרים יותר. מחשבון ביטוח חובה הוא הכלי החינמי והבלתי מחייב לקביעת המחיר הזול ביותר בשוק פוליסות החובה, על פי מחירים מהזול אל היקר. למי שאינו מאמין – ניתן להתקשר לחברות הביטוח ולקבל את אותם המחירים בדיוק. היות והמחירים בביטוח רכב משתנים בכל תקופה מחדש, רצוי לבחון את ההצעה בכל פעם.

כשיש שחקן בן 25 עם שתי פציעות
השחקן שלנו לחודש מרץ 2012 הוא נהג בן 25, אשר יש בידו שבע שנות ותק ברישיון הנהיגה. בשלוש השנים האחרונות הספיק להיות מעורב בשתי תאונות דרכים. כיום, הוא נוהג ברכב עם מנוע של 1,600 סמ"ק ויש ברכב לפחות כרית אויר אחת.

הצעות מחיר של הקבוצות המשחקות
כאן השחקן ירוץ דווקא אל הממעטת במחיר. על פי הטבלה, הכשרה – חברה לביטוח תציע את המחיר הזול ביותר: 1,765 ₪. אחריה ישנה שאלה שנויה במחלוקת; אם מסיבה מסוימת לא יצא לעשות ביטוח בהכשרה (רצוי להתקשר בכל מקרה ולשמוע מה תקרת הביטוח לכל מצב) – החברה הזולה אחריה תהיה חברת אליהו, אולם היא אינה מציעה בד"כ מחיר לפרופיל מן הסוג הזה. השניה בתור (מגדל) עומדת עם פער של 48 ₪, ובין חברת מגדל לביטוח חקלאי (הבאה אחריה) פער של 260 שקלים.

תחתית הטבלה היא רק האופציה האחרונה
בתחתית הטבלה ישנה חברת שירביט עם מחיר של 3,387 ₪ (1,622 ₪ מרחק מההצעה במקום הראשון, כמעט מחיר ביטוח נוסף!) יש לציין כי לפניה עומדת חברת איי.די.איי בפער מקדים של 252 שקלים. אם הולכים לאפשרות האחרונה – לחברת הפול (במידה ומעוניינים בביטוח רכב למסורבי ביטוח) ישנה הצעה במחיר 3,499 ₪, פער של 1,735 ₪ מההצעה הכי זולה.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר