ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

פוליסות ביטוח רכב סטנדרטיות והרחבות

שוק הביטוח וחברות הביטוח- עם השנים התחרות בשוק ביטוחי הרכב הפכה להיות קשה יותר. כל חברה מנסה לבדל עצמה מרעותה בהצעות אטרקטיביות שונות. יש כאלה שמורידות את התשלום עבור הפרמיה בתמורה להשתתפות עצמית גבוהה יותר, חברות אחרות קוראות לעצמן ישירות וחוסכות את דמי התיווך של סוכני הביטוח בעקבות התחרות העזה הצרכן נהנה ממחירים אטרקטיבים עבור ביטוח הרכב.

ביטוחי הרכב הקיימים
ישנם שני סוגי ביטוחי רכב שקיימים בשוק, ביטוח רכב חובה והביטוחים המשלימים. הביטוח חובה כשמו הוא, חובה. בלעדיו לא ניתן לעלות על כבישי המדינה. הוא נועד לכסות עבור הוצאות שנגרמו כתוצאה מפגיעה גופנית למבוטח, לישובי הרכב או למעורבים נוספים. הביטוחים המשלימים מתחלקים לשניים ונועדו לכסות עלויות שנגרמו כתוצאה מפגיעה ברכוש.

כיסוי עלויות של הביטוחים
ביטוח החובה מכסה עבור כל פגיעה גופנית. הוא מכסה עבור פינוי, אשפוז, ניתוחים שעלולים להערך, אשפוז תרופות והמשך טיפוליים עתידים. הביטוחים המשלימים אינם מנדטוריים. ביטוח צד שלישי נועד לכסות כל פגיעה שנגרמה לכלי רכב או לרכוש המעורב בתאונה למעט הרכב המבוטח. הביטוח המקיף, מכסה כל פגיעה ברכוש בכלי רכב וברכב המבוטח. הוא כולל גם כיסוי עבור פגעי מזג האויר, גניבה, שריפות ועוד.

עלויות הביטוחים
עלויות הפוליסה משתנות בהתאם לפרמטרים שונים. גיל הנהג, שנות הנהיגה שלו, סוג הרכב וכדומה כל אלה הם גורמים המשפיעים על פוליסות הביטוח ומחיריהן. גורם נוסף המשפיע על עלות הביטוח הוא גובה ההשתתפות העצמית. ככל שההשתתפות העצמית של המבוטח גבוהה יותר העלויות החודשיות שלו יהיו נמוכות יותר וכן הפוך, חשוב לציין שההשתתפות העצמית תקפה רק עבור הביטוחים המשלימים.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר