ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב לעובדי מדינה

מדי שנה נערך מכרז בו נקבעות חברות הביטוח הנבחרות לספק את שירותיהן עבור כלל עובדי המדינה, כאשר הזוכות במכרז ביטוח הרכב לשנת 2010 עבור עובדי מדינה הן חברות הביטוח "שירביט" ו-"הראל" וכל אחת מהן מבטחת דגמים שונים של מכוניות. יודגש, כי תנאי פוליסת הביטוח הינם זהים עבור כל עובד מדינה באשר הוא, הן כשמדובר בביטוח חובה וצד ג´, והן כשמדובר בביטוח מקיף.

מהם הכיסויים הביטוחיים המוצעים עבור עובד מדינה?
קיימים שלושה מסלולי ביטוח המוצעים עבור עובד מדינה, כאשר כל כל עובד רשאי לבחור במסלול המתאים לו, בין אם ברשותו רכב שירות או רכב אישי. המסלולים נחלקים לשלושה גילאים של נהגים שבאפשרותם לעשות שימוש ברכב, כך שהביטוח הזול ביותר מותאם עבור נהגים שגילם עולה על 24, והביטוחים היקרים יותר (בהתאמה) הינם אלה המותאמים עבור נהגים שמעל לגיל 21 ועבור כל נהג.

כיצד יש להסדיר ביטוח רכב עבור עובד מדינה?
על עובד מדינה שרוכש ביטוח רכב בפעם הראשונה לבחור בחברת הביטוח המתאימה לסוג הרכב מתוך השתיים המצוינות מעלה. יודגש, כי על עובד מדינה שביטח את רכבו דרך חברת ביטוח אחרת חלה החובה "לעבור" לאחת משתי חברות הביטוח הנ"ל באופן עצמאי אל מול חברת הביטוח המבוקשת, שכן ההעברה אינה מתרחשת אוטומטית. קורס מזכירת ביטוח יכול להוות קורס מעניין ופרקטי לעובדים בשירות הציבורי.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר