ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

מה עדיף? חברת ביטוח או סוכן?

אם אתם אוהבים לבזר סמכויות ולהתעסק פחות עם הנושאים השוטפים ב"בית" כמו למשל בעניין הביטוח לרכב ותשלומים שוטפים נוספים, הרי שרצוי להתקשר עם סוכן ביטוח אשר יטפל בעניין ויעניק לכם יחס אישי. הרי בכל זאת מדובר על שוק שיש בו חברות רבות לביטוח רכב, ואם אין לכם זמן להתעסק בהשוואות מחירים ולהתחיל לפנות גם לזה מקום בראש, זה כנראה הכיוון המתאים. כנראה שגם שאר הביטוחים מרוכזים אצל סוכן הביטוח – כמו למשל ביטוח חיים, ביטוח דירה ועוד. הסוכן ידע על סמך הידע והניסיון שרכש לרכוש ביטוח רכב שיתאים לנתונים.

השוואת מחירים בביטוח רכב
הדרך להשוואת מחירים בביטוח רכב מעולם לא הייתה קלה יותר, כאשר כל מה שצריך לעשות זה להשאיר פרטי התקשרות ולהמתין לחזרת נציגים אליכם. בדרך זו, נעשה כבר סינון ראשוני מבין חברות הביטוח, ורק מספר מצומצם של נציגים יצור עמכם קשר, כדי שתוכלו לדעת היכן כל הצעה עומדת ביחס לממוצע, ומה בעצם מציעים.

אז כדאי לנסות לבטח באופן ישיר?
השיטה לביטוח ישיר מציעה למבוטח קשר ישיר למעשה מול חברת הביטוח, כשהוא המנהל את הפוליסה ויכול להתמקח על המחיר או להחליט מה תהיה הפוליסה העדיפה לו. למעשה, בשיטה בלתי אמצעית זו חוסך המבוטח עמלות שהיה יכול לשלם לסוכן הביטוח, ומתקשר מול חברת הביטוח בשעת צרה או הצורך, במקום לסוכן הביטוח אשר מסיים לעבוד בשעות הערב.

ניהול תביעות ביטוח
היתרון הגדול של סוכנות ביטוח רכב, הוא אופן הטיפול בתביעת ביטוח. כאשר מתעוררת הזדמנות לתביעת ביטוח, סוכן הביטוח ידע למצוא את עורך הדין הטוב ביותר בתחום על מנת לשמור על האינטרסים של המבוטח – אולם גם כאן משולמת עמלת שכ"ט, לעומת חברת ביטוח שיכולה למנות מטעמה עורך דין.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר