ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

מבוא לעולם ביטוחי הרכב

בבתים שבהם ישנו רכב אחד לפחות, יש עניין בפוליסות לביטוח רכב. היות והחוק מחייב שלכל רכב יהיה ביטוח חובה – ומציב סנקציות שונות למי שנוסע בלעדיו, אפשר לצפות שכמות פוליסות הביטוח הן לפחות כמספר בעלי הרכבים. בנוסף, ישנן פוליסות נוספות לביטוח רכב אשר עולות לא פחות מביטוח חובה, ועדיין נפוצות ומבוקשות, משום שהן מגנות על אחד הדברים הבסיסיים ביותר – לא רק על הרכב כרכוש, אלא מספקות כיסוי להוצאות עתידיות שבעל הרכב יוציא אם הוא נפגם. לצערנו, הפוליסות הן תוצאה של צורך – לולא הפוליסות בעלי רכבים רבים היו מוצאים את עצמם כורעים תחת ההוצאות הכבדות.

מחירים של ביטוח רכב
שוק הביטוח לרכב נחלק לשניים – לביטוח נזקי גוף, ולביטוח נזקי רכוש. נזקי הרכוש נחלקים לשניים – ביטוח לרכב שבבעלות במבוטח, וביטוח למצב שבו המבוטח עלול להיות נתון לתביעת רכוש מצד גורם שלישי (ביטוח צד ג´). אלו עלות ביטוח רכב הייתה נמוכה, כל אחד היה בוחר בפוליסה המשודרגת ביותר, אולם היות ועולם ההוצאות של כל אחד הוא גדול, חייבים להתפשר על הפוליסה או לפחות להתאים אותה לנתונים של הרכב ושל הנהג.

פוליסת ביטוח רכב – תרופה למכה
כל ביטוח בפני עצמו מנסה לענות על ה"מכה הפיננסית הבאה" שהרכב עלול להביא עימו. חשוב להקדים תרופה למכה, ולעשות את הפוליסה המתאימה אחת לשנה ובאופן קבוע, משום שלא ניתן לקבל פיצויים בדיעבד אם לא הייתה פוליסת ביטוח בזמן המקרה.

הפעלת הביטוח – דברים שצריך לברר
המבוטח אינו מסיים את התחייבותו הפיננסית בינו לבין חברת הביטוח רק לאחר רכישת הפוליסה, אלא גם בזמן התביעה, המבוטח עלול לשלם כספים מכיסו, למשל כשהוא מתחייב לדמי השתתפות. לכן הצעת מחיר ביטוח רכב חייבת לפרט גם את פרטי הסכומים הללו מראש.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר