ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

רכישת ביטוח רכב, דבר ראשון בטרם עלייתכם לכביש

הדבר הראשון לאחר החלפת הבעלות ברכב אינה למעשה נטילת המפתחות וכניסה לרכב. מחכה לפני זה תהליך של רכישת ביטוח חובה, או לפחות הפעלתו במקום על מנת שיכנס לפעולה עוד לפני שנכנסים לרכב. יש לציין כי החוק מחייב זאת על פי חוק ביטוח לרכב מנועי משנת 1970. מי שלא עושה זאת עובר על החוק ועלול להפסיד את רשיונו לתקופה מסוימת, לשלם קנס או סנקציות אחרות. בנוסף, אילו באופן מצער מגלים את זה בזמן שחייבים להפעיל אותו – כשישנן פגיעות גוף כתוצאה מהנסיעה ברכב, הרי שלא ניתן לתבוע ולקבל פיצוי, מכיון שאינו בתוקף.

חידוש תוקף הביטוח המוקפא
מי שהיה לו ביטוח קודם והקפיא אותו, הוא יהיה יכול להשתמש בו עד לתאריך שנקוב בפוליסה המקורית לתום החוזה. יוחזרו לו כספים בגיל החודשים שלא השתמש בפוליסה, וכשיפעיל אותה מחדש עם הרכב האחר, לא נדרשים בדרך כלל להחליף תנאים על הפוליסה, אלא לקבל אותה בתנאים ומשופרים, ללא שינוי מחיר.

מה עם הביטוח המקיף?
ביטוח מקיף אינו נחשב למחויב החוק, אולם הוא נחשב למחויב המציאות. למרות שאין חוק שמצביע על כך שהמבוטח מחויב לעשות ביטוח מקיף לרכב – חשוב לעשות את הפוליסה מן הרגע הראשון שנכנסים לרכב, משום שבכל רגע נתון ישנם גורמי סיכון שאינם תלויים במבוטח שבגינם הוא יכול להיות מעורב בתאונת דרכים או בכל מפגע אחר שהוא מקרה ביטוח.

אין לי טלפון של חברת ביטוח
בעידן של בסמארטפונים, קל ביותר להכנס לאתרים של חברות הביטוח ולעיין בפוליסות האפשריות. במקביל, אפשר לפנות לקבלת הצעה לביטוח רכב, ולהמתין לשיחה ממספר נציגי ביטוח. השלב הבא יהיה לבחור בתוך זמן קצר את ההצעה הטובה ביותר – הן מבחינת מחיר והן מבחינת תנאים.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר