ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

עושים ביטוח לרכב אולי כדאי לדעת להתמקח

התפישה הישנה לגבי מחירים שהם טאבו, גורסת שהמחיר אחיד ומי שלא יכול לעמוד בו מפסיד גזה מן העולם – כאשר עניין המיקוח חדר במקרי תשלום לרשויות מקומיות שגובות תשלום על פי מונה, נהגי מונית, רשתות שיווק שמוכרות מוצרים זהים בכל סניף, סוכנויות רכב ואפילו סוכנויות ביטוח רכב. נכון, מדובר על מוצרים – לעתים מוצרים מן השורה הראשונה שבמחשבה ראשונה מציעים מחיר אחיד לכולם, אז למה שאתם תהיו שונים? בביטוח לרכב, ממילא ישנן פוליסות מותאמות – במיוחד בביטוח מקיף לרכב, ועליהן ניתן להתמקח מול נציגי החברה.

ביטוח רכב – חוזה לשנה בלבד
בין אם זה ביטוח חובה לאוטו, מקיף או צד ג´ הוא חוזה לשנה – באופן סטנדרטי. לאחר שנה אפשר להחליף חוזה, ואז ניתן להתמקח עם חברת הביטוח הקודמת שהייתה, משום שכעת אתם יכולים ללכת ולקבל הצעת מחיר ביטוח רכב מכל חברת רכב אחרת מתחרה, וכבר לא "בכיס" של חברת הביטוח הנוכחית. אם אתם מרוצים מהשירות, כמובן שניתן להשאר ולהאריך תוקף חוזה לשנה, אולם רצוי שלא כל כך בקלות – מיקוח יפחית את המחיר אז למה לא לנסות?

גיליתם הצעה משתלמת יותר?
ישנה תמיד האפשרות להשוות מחיר הצעת ביטוח לרכב בין מספר חברות, ולגשת עם ההצעה המנצחת לחברת הביטוח הקודמת. למרות שבתחילה מקשים עם האפשרות להשוות את המחיר – וינסו לשכנע כי ישנו ערך מוסף באותו הביטוח או שמחיר ביטוח חובה למשל הוא אחיד, זוהי רק ההתחלה. חברת הביטוח הקודמת לא תחייב אתכם בסכום יקר יותר, אלא תמיד תהיה מחויבת ללכת לקראתכם, עם כל שינוי בפוליסה.

במקרה שהמיקוח לא עובד
ישנן אפשרויות תמיד להפחית במחיר הפוליסה דרך שינוי תמחור סעיפים מסוימים. אם מדובר בסף הנמוך ביותר שאליו חברת הביטוח תגיע במיקוח, השוואת המחירים בחברות אחרות תראה את האפשרויות האחרות העומדות בפניכם, וגם שם המחיר הוא רק תחילתו של מיקוח.  

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר