ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

הבדלים בין פוליסות ביטוח חובה

ביטוח חובה הוא מתחייב מידי החוק, אשר כבר בשנת 1970 קבע ("חוק ביטוח רכב מנועי") כי יש לשלם עליו ולדאוג שהוא תמיד יהיה בתוקף, כל עוד ישנה בעלות על רכב מנועי שהוא – זה יכול להיות רכב פרטי, מסחרי – משאיות וטרקטורים, מלגזות, רכבי הסעות למיניהם, רכבי הוראת נהיגה וכן הלאה, וגם רכבים דו ותלת גלגליים ממונעים אשר עולים על הכביש. ביטוח חובה יכלול רק את מה שמוגדר בפוליסה, והיות שמדובר בפוליסה שלא עברה בתוכה שינויים רבים, הרי שאינה מותאמת לכל סוגי הרכבים הנעים כיום על הכבישים כמו כלי רכב רכים, קלנועיות וכן הלאה.

מה קורה אם עושים השוואת מחירי ביטוח חובה?
אם עושים השוואת מחירים דרך מחשבון ביטוח חובה משרד האוצר, ניתן למצוא מחירים שנעים סביב החציון בהבדלים של מאות שקלים. למרות שביטוח חובה – מתוקף היותו ביטוח מחויב על פי החוק ממילא ואין בו "הפתעות" או הרחבות למיניהן – רק סעיפי בסיס, הלוא זה יכול להפתיע שעדיין קיימים פערים בין מחירי החברות אפילו כשמדובר באותו הנהג ובאותו הרכב.

הפוליסה אחידה, המחירים לא
גם בביטוח רכב חובה אנו למדים כי ישנם פערי מחירים, אשר נובעים למעשה מהרפורמה בביטוחי רכב שנכנסה לתוקפה משנת 2004. עד לשנה זו ניתן היה לרכוש ביטוח במחיר אחיד בכל החברות, ולאחר מכן, השוק הפך לתחרותי, אם כי לא פרוץ במחירים- משום שישנה מערכת פיקוח ואכיפה.

מאיפה נובעים פערי המחירים?
פערי המחירים נובעים מכך שהנתונים בפרמטרים הקבועים משתנים מנהג לנהג, מרכב לרכב. אפילו אם אותו נהג לא ביצע תביעות בשלוש השנים האחרונות או לא נשלל ממנו הרישיון, עדיין כל חברת ביטוח רואה באופן שונה את הסיכון שבשיתוף הלקוח המבוטח בחוזה מולה, ולכן מתמחרת ביחס ישר על פי מידת הסיכון.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר