ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

מה בדיוק מכוסה במסגרת ביטוח רכב וכיצד מפעילים אותו

ביטוח רכב הוא עסק שכל נהג צריך להכיר מקרוב, בין אם הרכב בבעלותו או לא. הביטוח אמור לכסות מקרים שונים שקורים לרכב או לאנשים שברכב בכל זמן נתון – גם אם שלא בזמן נהיגה. הביטוח הראשון שכל נהג חייב להכיר הוא ביטוח חובה, משתי סיבות עיקריות: הראשונה היא שחייבים לבדוק אם קיים לרכב ביטוח תקף ומשולם לפני שמתניעים, השניה היא שחייבים להפעיל אותו אם ישנה פגיעה גופנית כתוצאה מהנהיגה בכלי  המנועי, בין אם זה רכב פרטי, מסחרי או דו גלגלי. מי שנוסע ללא ביטוח חובה ברכב עובר עבירה על החוק.

ביטוח חובה – מה הוא מכסה ואיך מפעילים אותו?
ביטוח חובה לרכב הוא הכיסוי להוצאות בגין טיפולים, אשפוזים וכל מה שקשור בפגיעה גופנית (או נפשית) במקרה של תאונה. הוא יהיה תקף לנהג, לנוסעים ברכב ולהולכי הרגל שנפגעו מנהיגה בו. בזמן של תאונה – אפילו אם מדובר ברכב פרטי שפגע לדוגמה ברוכב אופנוע, יש להתקשר לחברת הביטוח ולהפעיל אותו בהתקשרות הזו.

ביטוח מקיף – כדי שתהיה לכם אחריות לפגיעת רכב
הביטוח המקיף הוא הפוליסה הנכונה כדי לכסות הוצאות בגין תאונה. כאן אין חובה למעשה לרכוש את הביטוח הזה, אולם הביטוח הזה מקיים את הזכות לקבל פיצויים עבור הכיסויים הבסיסיים לפחות ועבור תוספות הביטוח שהוספו לפוליסה.

ביטוח צד ג´ – כדי שיהיה גב כלכלי גם בפגיעה ברכוש אחר
ביטוח צד שלישי הוא ביטוח שנכלל בביטוח המקיף בדרך כלל באופן אוטומטי אולם ניתן לשנות בו את הסעיפים כדי להתאים אותו אישית. הוא יופעל במקרה של תביעה נגדית שגוף אחר מפעיל משום שהתרחשה פגיעה ברכושו על ידי הרכב המבוטח. חשוב לוודא כאן מהי תקרת הפוליסה – כלומר הסכום המרבי שחברת הביטוח תשלם במקרה זה.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר