ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב- דברים שיש לדעת

ביטוח מקיף לרכב הינו ביטוח משלים שמתווסף לביטוח החובה אותו כל אחד חייב לרכוש לפני עלייתו לרכב. הביטוח כשמו הוא, מכסה מפני כל נזק שעלול להיגרם לרכב. הביטוח מכסה את הרכב המבוטח, רכבים אחרים המעורבים בתקרית וכל רכוש שנפגע כתוצאה מהתאונה. הכיסוי מגן מפני תאונות דרכים, אסונות טבע, גניבה, שריפה והשחתות שונות. ביטוח זה יכול לחסוך עלויות רבות למבוטח.

מה צריך לדעת על ביטוח מקיף לפני שרוכשים אותו ?
עלות ביטוח מקיף לרכבים יכולות להשתנות בין חברה לחברה ולפי סוג הרכב. כל חברת ביטוח משנה את העלויות שלה לפי אינטרסים ושיקולים כלכליים שלה, ישנן חברות שמתמחות בביטוח עבור אוכלוסיות מסוימות, ישנן חברות שלא מוכנות לבטח סוגים מסוימים של אנשים או רכבים. כמו כן חשוב לזכור שככל שהרכב ישן יותר, הסיכוי שיסכימו לבטחו במחיר נורמאלי קטן. כמו כן חשוב לדעת שבמידה והנהג מבוטח בביטוח חובה בחברה אחת, אין הכרח שהוא ירכוש את הביטוח המקיף באותה חברה.

כיצד לבחור חברת ביטוח?
כיום קיימות עשרות סוכנויות לביטוחי רכבים בשוק. עולם האינטרנט הפך את עולם הביטוחים לנגיש וקל להשוואה. חשוב לערוך השוואות בין החברות בשוק על מנת להתאים את הביטוח האופטימאלי המחיר הנכון ביותר. כמו כן חשוב לשים לב בעת רכישת הביטוח שהחברה שנבחרה היא חברה אמינה בעלת שם ושרות טוב. לשרות חשיבות רבה מאוד כיוון שכאשר יהיה צורך להפעיל את הביטוח חשובה מאוד הענותה של החברה ומסירותה.

האם יש ביטוח זול יותר ופחות מקיף ?
עבור רכבים ישנים יותר, או עבור מי שלא רוצה להשקיע הרבה בביטוח קיים גם ביטוח צד ג´.
ביטוח זה מכסה כל פגיעה ברכב שמעורב בתאונה או ברכוש למעט את הרכב המבוטח. חשוב לשים לב שעלויות הביטוחים משתנות בהתאם לגובה ההשתתפות העצמית. ככל שההשתתפות גבוהה יותר גובה הפרמיה החודשי יהיה נמוך יותר וכן הפוך.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר