ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

תמצית ביטוח רכב

ענף הרכב עבר שינויים רבים בכלל ובכול הקשור לביטוחים בפרט. אותם שינויים מטרתם הייתה אחת: להטיב עם הצרכן. בעבר הציעו ביטוחים אשר היו זהים מחברה לחברה, דבר זה נבע בעיקר מהסיבה שכלל חברות הביטוח היו נתונות לפיקוח של משרד האוצר. אולם בשנת 2006 הוחלט להסיר את הפיקוח מחברות הביטוח בתקווה שהתחרות ביניהם תוביל לירידה במחירים. דבר זה באמת קרה ויצר מצב שבו חברות ביטוח מציאות ביטוחים בשלל מחירים שונים.

רמת סיכון
כיום משתמשות חברות הביטוח בפרמטרים רבים על מנת לקבוע את גובה הפרמיה של הפוליסה. בגדול, כל הנהגים אשר מעוניינים לעשות ביטוח רכב מסווגים על פי רמת הסיכון שלהם, ככל שהם נמצאים ברמת סיכון גבוהה יותר, כך הפרמיה שלהם תעלה יקר יותר ולהפך, ככל שרמת הסיכון אליה הם משתייכים נמוכה יותר, התשלום על הפרמיה שלהם תהיה נמוכה יותר.

פרמטרים
הפרמטרים אשר יקבעו לאיזה רמת סיכון אתם משתייכים הם: נפח מנוע, מספר כריות אוויר, דגם הרכב, שנת ייצור, גיל הנהג הצעיר ביותר שנוהג ברכב, תאונות עבר, תביעות ביטוח שנשלחו בעבר, וותק רישיון, מין הנהג (נשים מעורבות פחות, זו עובדה), היסטוריית הרשאות,  ועוד, אך צריך לזכור כי גיל הנהג הוא הפרמטר שהכי משפיע על הפרמיה. אולם חשוב לדעת כי לפרמטרים משקל שונה בין חברות הביטוח כך שמחירם משתנה בין חברה לחברה.

ביטוח החובה
ביטוח חובה לרכב הוא ביטוח אשר חובה על פי חוק על כל נהגי הרכב בארץ. ביטוח רכב זה מכסה את הנהג, נוסעים נלווים ,הולכי רגל וכו´ כנגד פגיעות גוף ונפש במקרה של תאונת דרכים. במסגרת הכיסוי אתם מכוסים על הסעה לבית החולים, טיפול רפואי, אובדן ימי עבודה, ימי מחלה, אובדן כושר הכנסה, טיפולים פסיכולוגיים ועוד.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר