ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

למה כל כך חשוב שיהיה לכם ביטוח רכב

רכב שנוסע על ארבעה גלגלים הוא מוצר שהולך ומשתפר, בדיוק כמו שפוליסות לביטוח רכב מותאמות לפי דרישות השוק והסטטיסטיקות שנמדדות. כאשר אתם מקבלים לידיכם את המפתח לרכב – ללא קשר לגילו של הרכב או לשוויו, אין מה שישמור על כספיכם בהקשר של הרכב יותר מאשר ביטוח מקיף לרכב. בכל הוצאה אפשרית בגין נזק לרכב מתאונה או מכל דבר אחר שאינו נחשב לשחיקה של הרכב, הביטוח לרכב יפצה את המבוטח בהתאם ועל פי תנאי הפוליסה. כדי להבין את חשיבות ביטוח רכב – מדריך למשתמש יכול לעשות את העבודה.

לרכוש מקיף או לא?
בעלי רכבים רבים מעדיפים לרכוש את ביטוח החובה רק משום שהחוק מחייב בזאת, אולם את הביטוח המקיף מניחים בצד, ורוכשים ביטוח חובה וצד ג´. בדרך כלל אלו יהיו בעלי רכבים ישנים או בעלי רכב דו גלגלי, או מי שמוצע להם מחיר ביטוח מקיף יקר במיוחד, עקב הרשעות בתביעות ביטוח בשלוש השנים האחרונות או שלילות רישיון לדוגמה.

ביטוח רכב וחשיבותו
התקנות במדינת ישראל מחייבות לעשות ביטוח חובה. מי שיש לו רכב רשום על שמו ואין לו ביטוח חובה, לא רק שבמקרי פגיעה גופנית כתוצאה משימוש ברכב לא יהיו החזרי ביטוח, אלא גם שמבחינת החוק – אותו אדם עבר עבירה פלילית. מבחינת ביטוח מקיף – מספיק להחליק על כתם שמן על הכביש (מסתבר שזו לא שלולית מים), והרכב עלול לצאת מכלל שליטה ולהינזק.

חשיבות ביטוח צד ג´
רוכבי אופנוע הם בלתי נראים על הכביש לפעמים. הם מגיעים בהפתעה, כמו שלמשל מכוניות שהן מספיק גדולות על הכביש אינן נכללות בשטח המת של המראה במשאית, ואז קורית תאונה מצערת. אותו צד שנפגע יתבע את בעל הפוליסה של הרכב שפגע ובכך זה חוסך לבעל פוליסת צד ג´ הוצאות רבות מאוד.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר