ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב לסטודנטים בשנת 2012

רבים שואלים באם מאבקם של הסטודנטים היה מוצדק והשיג את שלו. למעשה, המחאה החברתית השפיעה על תחומי עניין רבים, אולם מאז ומעולם היו תנאים מועדפים לסטודנטים, אשר ממילא נתקלים בהוצאות רבות לעומת כמות הכנסות מוגבלת. אם נכנסים לעומק העניין, הבעיה הכלכלית לא מאפשרת לסטודנטים לעתים אפילו את הנוחות הזו של להחזיק רכב כדי לנצל את הזמן ביעילות יתרה. הפער בין הרצוי – חיי חברה פעילים, עבודה מכניסה בזמן הלימודים ושכר דירה נמוך ומתחשב רחוק שנות אור מהמציאות אצל רבים מהם – והמצב ידוע גם בחברות הביטוח.

חברות הביטוח באות לקראת הסטודנטים
ישנן הקלות בתנאים כל עוד מציגים תעודת סטודנט בתוקף, ואת זה לא כל הסטודנטים שמחזיקים רכב או מי שמבטח עבורם את הרכב (ההורים) מודעים אליו. אילו היו כולם משתמשים באותו חיסכון היכן שניתן, אפשר היה להרוויח כמה "טנקים" של דלק לפחות לאורך שנות הלימוד, או לפחות כמה מאות שקלים בכל ביטוח רכב שעושים.

מה האפשרויות שעומדות בפני הסטודנטים?
מי שמגיע למוסד הלימודים באמצעות תחבורה ציבורית ולוקח את הרכב של ההורים רק בסופי שבוע, יכול לעשות ביטוח רכב לסופי שבוע. המשמעות היא שלא משתמשים ברכב בשאר השבוע, אלא רק כששעות סוף השבוע נכנסות לתוקף, ולכן רמת הסיכון פוחתת – וסכום הביטוח יהיה קטן יותר.

ביטוח מקיף לסטודנטים – יש חיה כזו?
דווקא סטודנטים שזקוקים לרכב כדי לקיים את עצמם בעבודות השונות סביב הלימודים משתמשים בו לרוב, אולם לא תמיד טורחים לבטח בביטוח רכב לסטודנטים מקיף. במידה ויקלעו לנזק לרכב, סביר להניח שלא יהיו יכולים להשקיע את סכומי העתק שנדרשים כדי לתקן, או לתקן את זה באיכות טובה מספיק, לכן גם שם ישנה התחשבות בסטודנטים על ידי חברות הביטוח.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר