ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

נהג חדש

נהג חדש הינו מעמד המאפיין כל אדם שקיבל את רשיון הנהיגה ועולה בפעם הראשונה על הכביש כשהוא האוחז בהגה הרכב. משך החזקת מעמד זה הינו שנתיים מעת קבלת הרשיון או עד הגעתו של הנהג לגיל 21, והגדרתו כנהג חדש טומנת בחובה מספר הגבלות.
מהן ההגבלות הקיימות על נהג חדש?
על הנהג החדש חל איסור לנסוע ללא נהג מלווה לאורך שלושת החודשים הראשונים מעת קבלת רשיונו, ומסיומם ועד סיום מעמדו כ"נהג חדש", חל עליו איסור להסיע יותר משני נוסעים ברכבו, אלא אם לצידו יושב נהג מלווה. כמו כן, יישלל רשיונו של נהג חדש במקרים של הפרת זכות קדימה, אי ציות לרמזור וקיום עבירות תנועה שגרמו לנפגעים. בנוסף, על הנהג החדש להתקין שלט "נהג חדש" על השמשה האחורית של המכונית בה הוא נוהג.
כיצד נקבעים מחירי הביטוח רכב לנהג חדש?
חברות הביטוח השונות נוטות לגבות מחירים גבוהים לביטוח מקיף וביטוח חובה מנהגים חדשים, לאור העובדה הסטטיסטית המוכיחה כי נהג חדש מועד יותר לביצוע תאונות דרכים ומעורבות בהן. כמובן שאין הדבר מפתיע, היות ולנהג חדש חסרה המיומנות והנסיון להתמודדות עם מצבי נהיגה שונים. עם זאת, בעזרת השוואת מחירים פשוטה ניתן להשיג פוליסת ביטוח משתלמת גם לנהג החדש.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר