ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב - כיסוי נזקי רכוש, גוף ונפש

הכבישים מלאים במונומנטים לצידי הכביש של אנשים שקיפחו את חייהם בתאונת דרכים. בישראל, זו התופעה בעלת ההיקפים הרחבים ביותר של נפגעים ופצועים, ומספר הנפגעים עולה אפילו על זה של נפגעי המלחמות ופעולות האיבה. לצערנו, מדובר במלחמה העקובה מדם הגדולה ביותר מימי ראשיתה של מדינת ישראל. על מנת להתמודד טוב יותר עם התופעה המצערת והבלתי קרויה הזו, בשנות השבעים נחקק חוק ביטוח רכב מנועי, אשר מחייב עשיית תעודת ביטוח חובה לכל מי שיש לו רכב. מאז ועד להיום, כל נהג חייב לוודא כי יש ביטוח חובה בתוקף בזמן השימוש ברכב.

שקט כלכלי, שקט נפשי
ביטוח רכב מאף סוג שהוא לא יכול למנוע את התאונה הבאה או את הנזק שיגרם בגינה, אולם לאחר אותה תאונה, ישנה התמודדות כספית לא נעימה. מדובר כאן על מקרה שבו ממילא נגרמה עגמת נפש בגין המקרה של התאונה, ועכשיו נוספים על כך גם הקשיים הכלכליים שאף אחד לא תכנן. הביטוח יכסה על הוצאות הנזקים במישורים שונים.

ביטוח חובה ומקיף לרכב
יש שני סוגי ביטוחים: ביטוח לנזקי גוף (ביטוח חובה), וביטוח רכוש (ביטוח מקיף). הביטוח הראשון יטפל בפגיעות של הנהג של הרכב, כל עוד הביטוח כלל אותו בהגדרות, וכן ביטוח של שאר נוסעי הרכב או הולכי רגל שנפגעו ממנו. ביטוח מקיף כולל בתוכו באופן אוטומטי בדרך כלל גם את ביטוח צד ג´, כשביטוח מקיף מטפל ברכב המבוטח וביטוח צד ג´ מטפל בכל רכוש אחר שנפגע.

איך למצוא ביטוח זול לרכב?
עבור ביטוח חובה, ניתן לפנות למחשבון ביטוח חובה של משרד האוצר, שמציע רשימה מסודרת של חברות הביטוח שמציעות את המחירים מהזול אל היקר. מי שנכנס לאתר יכול ללחוץ על שם חברת הביטוח שהוא רוצה לקבל ממנה הצעה, להירשם ולהמתין תקופת זמן קצרה עד להתקשרות נציג.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר