ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב, הביטחון מעל לכל

יש מי שנוטע בביטוח רכב את התקווה ונוהג בנונשלאנטיות ברכבו, דוחק לפה ולשם ברכב שלפניו בחניה, "לוקח את הסיבוב" באופן מגושם בכוונה, מפריז במהירות, מקום שיש משהו בביטוח רכב שנותן להרגיש בטוחים, יש כיסוי לכל ואפשר לנהוג גם באופן לא מחושב. למעשה, ביטוח רכב אינו יכול למנוע את התאונה הבאה, משום שהגורמים אינם תלויים דווקא באותו הנהג. הביטוח לרכב יכול רק להפחית את הנזק הכלכלי שנעשה. בנוסף, ישנו גם ביטוח חובה ממשלתי, שעל פי חוק הפלת"ד חלה חובה לדאוג לנסוע איתו כשהוא בתוקף, משולם ומתאים לאותו הנהג.

נהיגה עם ביטוח חובה
החוק מחייב את הנוהגים ברכב מנועי לנסוע עם ביטוח חובה בלבד. נסיעה ללא ביטוח חובה מהווה עבירה על החוק, אשר גוררת אחריה קנס כספי וכן אפשרות לעונש של מאסר בפועל. לצד אלו שממילא החוק מחייב, ישנה כוונה שעומדת מאחורי כן: במקרה שבו חס וחלילה ישנם נפגעים מתאונת דרכים, יהיה גיבוי כלכלי להוצאות הכספיות עקב כך.

ביטוח של הרכוש – מקיף וצד שלישי
דווקא הביטוח שאינו בגדר חובה הוא הביטוח שהרוב נזקקים לו – ביטוח מקיף. הביטוח המקיף כולל גם ביטוח כיסוי להוצאות בגין נזקים שנגרמו לרכב עצמו, וגם כיסוי לנזקים שצד שלישי תובע מהמבוטח, כלומר מי שנגרם לו נזק כתוצאה מנהיגה של המבוטח. במידה ואתם רוצים להוזיל את פוליסת הביטוח המקיף בפעם הבאה שתחדשו את הביטוח, יש לעשות השוואת מחירי ביטוח רכב.

חברות הביטוח מתאימות את התנאים
כדי שמבוטח ירגיש בטוח מספיק עם הפוליסה שרכש, ישנם תנאי מינימום שכל אחד מקבל עם הפוליסה: בביטוח מקיף למשל, זה כיסוי נגד גניבות, תאונות, שריפה והתלקחות, טוטל לוס ועוד. ההבדל שבין הפוליסה מתחיל ברגע שבו מתחילים לדבר על תמחור כל סעיף וסעיף.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר