ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב למסורבי ביטוח

החוק מחייב את כל הנהגים לנהוג ברכב שיש בו לפחות ביטוח חובה – בתוקף, משולם ושהוא מכסה את הנתונים של הנהג, כלומר – אם ישנו ביטוח נהג צעיר , יהיה כיסוי לכל נהג צעיר אחר שיסע ברכב, או לחליפין – אותו נהג מעל לגיל שלושים שעשה ביטוח לנהג יחיד לדוגמה לא יכול להעניק את רשות הנהיגה ברכב לנהג אחר. הכול מוגדר מראש בפוליסת הביטוח, ועל פי זה היא גם מתומחרת. אם ביטוח חובה הוא מחויב על פי החוק, האם חברות הביטוח יכולות להרשות לעצמן לסרב לבטח נהגים?

מהות הסרוב לבטח בעל רכב
מי שהשימוש העיקרי ברכב הוא שלו, חייב לעמוד בתנאי הביטוח, לא רק כדי לקבל את הפיצויים בבוא העת (בתקווה שזה לא יתעורר), אלא משום שהחוק מחייב בביטוח חובה, ונהיגה ללא ביטוח חובה נחשבת על פי החק לעבירה. אם אינו עומד בתנאי הביטוח או שחברת הביטוח מזהה בו סיכון גדול מדי לפתיחת תביעת ביטוח, אזיי לחברת הביטוח הזכות לסרב לבטח אותו.

האם ישנן תביעות קודמות?
חברות הביטוח בודקות שלוש שנים לאחור, האם לאותו נהג קבוע ישנן שלילות רישיון, או הרשעות בתיקי תביעות ביטוח רכב. אותם נהגים תמימים שלא ביצעו אחת מאלו יציגו את התעודה שניתנת בתום כל תקופת ביטוח על היעדר פגיעות. מי שהוכחה מולו או שהצהיר על אחת מאלו בשלוש השנים האחרונות, מחיר הפוליסה יעלה או שחברת הביטוח זכאית לסרב לבטח אותו.

חברת ביטוח הפול
ביטוח הפול הוא המוצא האחרון למי שניסה ובדק את כל חברות הביטוח אך לשווא – נתקל בסירוב מאתן. אותו מוצא יחיד מנצל את מעמדו, ויציע מחירי פוליסות גבוהים למדי – לעתים גבוהים בעשרות ובמאות אחוזים מזה שהיה יכול להיות מוצע לאותו נהג שאין לו שלילות או תיקי תביעות ביטוח כה רבים.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר