ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

מהפכת תעריפי ביטוח רכב

ענף הביטוח הוא ענף מבטיח כיום לא פחות משאר הענפים שבעבר נחשבו למחירי טאבו, ואילו כיום אפשר לתמרן אפילו עם המחירים שנראים קבועים. לא צריך קשרים מיוחדים בחברת הביטוח, אלא בעיקר להיות הלקוח שחברות הביטוח "אוהבות לאהוב". חברות ביטוח מציעות תעריפים שונים לבעלי רכבים שגורמי הסיכון אצלם משתנים. הן תתמחרנה את תעריפי הביטוח על פי רמת הסיכון שאותו לקוח מבוטח יתבע את החברה בתקופת הפוליסה שרכש. למשל משתלם להיות אישה – ביטוח רכב לנשים יותר זול באופן יחסי מזה של אותו ביטוח בדיוק לגבר. למה? הכול נעוץ באותם גורמי סיכון.

מחירים בביטוח רכב – רק יכולים לרדת
כאשר נציג חברת הביטוח מציג מחיר לפוליסת ביטוח לרכב, הרי ניתן להתייחס לזה במחיר שמציע את תחילת המיקוח, ולא כמחיר הסופי. החל משנת 2001 שוק הביטוח לרכב נתון בתחרות מתמדת בין חברות הביטוח, כשהמצב התגלגל לכך שכיום, ישנם מספר "כלים" שניתן לשלוף ברגע המיקוח כדי שיעזרו להוזיל את הפוליסה, ובעיקר להראות שהנהג זהיר ונאמן לחברת הביטוח שלו.

פרמטרים קבועים בביטוח רכב חובה וגם במקיף
בביטוח רכב חובה, מסתכלים על הנתונים של הרכב ושל הנהג כאחד; חשוב לחברת הביטוח לדעת כמה נהגים יש ברכב – כמות גדולה מנהג אחד תייקר את המחיר, כמו גם נהג שאינו נהגת. גיל הנהג ישנה כך שהגיל הצעיר יותר דווקא ישלם יותר, רכב שיש לו נפח מנוע חזק יותר ואין לו כריות אויר גם יעלה את המחיר בהתאם.

הצעות מחיר בגדר מה שהמפקח על הביטוח התיר
המפקח על הביטוח בשטח ביטוחי הרכב באוצר מפרסם את כל מה שצריך לדעת על מחירי ביטוח רכב. למעשה, הוא יפרסם באמצעות מחשבון הביטוח את טווח המחירים שהוא מתיר (מינימום ומקסימום) לחברות הביטוח להציע ללקוחות.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר