ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח חובה – תאונה

לא נעים להגיע לרגע הזה, ובתקווה שזה לא יקרה אף פעם, אום הסטטיסטיקות לא משקרות, ולא ניתן לצערנו לצפות מתי ואם זה יגיע. תאונות דרכים הן מנת חלקם של אזרחי ישראל, והן מהוות את המלחמה העיקרית שגובה נפגעים רבים מדי שנה, ומשנת הקמת המדינה ועד להיום מספר נפגעי תאונות הדרכים שנהרגו גבוה יותר ממספר הנופלים במלחמות ישראל השונות.

ביטוח רכב- כדי לישון בראש שקט
ישנן פעמים רבות לדוגמה שקשורות לרוכבים על שניים – הם פשוט אינם נוסעים באותה מהירות, לא תמיד נראים, אוהבים "לזגזג" בין המכוניות ולא תמיד שומרים מרחק או יציבים על הכביש. זו עוד אחת מהסיבות לתאונות דרכים בישראל שהן קטלניות.

קרתה תאונה. איך פותחים תביעת ביטוח חובה?
לאחר תאונה שיש בה נפגעים, יש להתקשר למשטרת ישראל, לחברת הביטוח ולהחליף פרטים עם המעורבים בעניין. על פי חברות הביטוח השונות, אין להצהיר דבר הדומה להודאה באשמה, משום שעדיין ישנו פתח לחוקר התאונות להוכיח אחרת. את התביעה פותחים בחברת הביטוח בטלפון אחד. במידה ואין ביטוח חובה – לא רק שזו עבירה על החוק שבגינה טמונות סנקציות שליליות שונות – אלא גם שאין כיסוי לדמי התביעה – והכול אמור להיות משולם מכיסו של האשם או של בעל הרכב.

מהו זמן התביעה בביטוח רכב חובה?
את התביעה בגין אותה תאונת דרכים יש להגיש בתוך 7 שנים מאז שקרתה התאונה. ישנה תביעה, אולם יש לה גם חריגים. גם אם ישנם נזקים שהתפתחו כתוצאה מהתאונה והתגלו רק לאחר מכן, מועד ההתיישנות יחול מאותו רגע הגילוי. במידה והתובע נתון מצב נפשי חמור שניתן להוכיח ולטעון אותו, אז ספירת ההתיישנות תחול מאז שישוב להכרתו או למצב שפוי על פי הגדרה רפואית – חשוב להתייעץ עם עורך דין לפני פתיחת תיק תביעה.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר