ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

סקירה חודשית - ינואר 2012

לחברות ביטוח רכב ישנו מפתח תמחור משלהן, שמבוסס על כמה שפחות "עבירות" או "כרטיסים אדומים" לחצות. כל "כרטיס צהוב" בתחום הביטוח אומר שהנהג נמצא בקבוצת סיכון מוגבר, ולכן המחיר שישלם יהיה יותר יקר; מלבד הצורך לא לצאת בעוד "כרטיס צהוב" שהוא תאונה, שלילת רישיון וכו´ ולשמור על זהירות במגרש, צריך לדעת לאיזו קבוצה להצטרף כדי שיהיה לאותו שחקן קרדיט – המחיר בפוליסת ביטוח לרכב יהיה זול יותר. כשמדובר בשחקנית שהיא בת 19 – היא בתוך חוג הנהגים הצעירים (ולכן תצטרך ביטוח רכב לנהגים צעירים), יכול להיות מאוד שהיא גם נהגת חדשה – זו הסיבה שנהג כזה צעיר ופחות מיומן בכבישים יזכה דווקא לפחות קרדיט.

מה שמשחק אצלנו על המגרש החודש
החודש עולה על המגרש נהגת צעירה – בגיל 19, שיש לה ותק של שנתיים ברישיון הנהיגה שלה. נכון, רוצים לקדם את הנשים בספורט וגם במגרש הביטוח לרכב ישנה התייחסות אחרת למשחק של נשים – מחירי פוליסות הביטוח שלהן גם מקבל קרדיט, משום שנשים גורמות לפחות תאונות קטלניות בכבישים. מצד שני, אותה נהגת כבר עשתה תאונה אחת, ואותה "פציעה" יכולה לעלות לה ביוקר. היא נוהגת ברכב בעל נפח מנוע של 2,000 סמ"ק ואין לה הרשעות בשלילת רישיון.

הטבלה והסיפור שמאחוריה
בעונה הנוכחית, מתוך 14 קבוצות "אליהו חברה לביטוח" היא הקבוצה הראשונה שתרצה לקבל לזרועותיה את השחקנית הנוכחית עם מחיר של 2,958 ₪ הקבוצה הבאה "הפניקס" תציע לשחקנית כניסה לקבוצה עם "קנס" של 120 ₪ יותר, כשהקבוצה השלישית "הראל" כבר תפתח פער גדול יותר של 176 שקלים מההצעה של הקבוצה השניה. בקצה הטבלה הקבוצות משחקות על אותה ההצעה – 3,387 ₪ - פער של 429 ₪ מההצעה המנצחת.

מה רצוי שאותה שחקנית תבדוק בשטח?
קודם כל, הטבלה לא מציעה פה הצעות מחיר של ביטוח חובה זול, המחיר ההתחלתי הוא גבוה יחסית בגלל שני פרמטרים מרכזיים – הגיל והתאונה שנעשתה והשילוב של אלו בתוך שאר הנתונים. מה שחשוב הוא שיש סיכוי גבוה להקלע לעוד תאונת דרכים, לכן רצוי להבין מה באמת עומד מאחורי המחירים של פוליסות הביטוח.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר