ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

הדרכים לבחור ביטוח רכב

לא קל לבחור ביטוח רכב כיום, משום שאין אמת אחת בביטוח. המחירים הזולים יכולים לשקף בדרך כלל את העניין שמדובר בפוליסת ביטוח סטנדרטית ללא תוספת כיסויים – או שניתנו למבוטח הנחות רבות, ויכול להיות שהמבוטח תמרן את המחירים בביטוח כך שיהיו זולים יחסית. מצד שני – ביטוחי רכב יקרים יכולים לנבוע מסיבות רבות עוד יותר, ולכן מי שרוכש ביטוח רכב חייב להתמצא במרכיבי הביטוח. במידה ויתמצא בכך, סביר להניח שיהיה יכול לתמרן גם במחירי הפוליסות ובכלים להשיג מחירים נוחים. כדי לדעת כמה יעלה ביטוח רכב חובה למשל, אפשר לפנות למחשבון ביטוח חובה.

היכרות עם מחשבון ביטוח חובה לרכב
מילוי הפרטים באתר המחשבון של ביטוח החובה לרכב אינו מחייב. למעשה, הוא מציג באופן אובייקטיבי את המחירים של ביטוחי החובה לרכב – כך שמחירי הביטוח הנמוכים מוצגים בתחילה ולאחר מכן היקרים יותר (בחברות הביטוח המייקרות). המחירים המוצגים אינם המחירים הסופיים כמובן, ואפשר עוד להתמקח עם חברות הביטוח יותר על המחיר.

הזנת פרטי התקשרות בביטוח מקיף
לעומת ביטוח חובה, ישנה אפשרות להזין רק את פרטי ההתקשרות של הלקוח – פרטים כלליים בלבד, ולאחר זמן קצר נציגי שירות חברות הביטוח יצרו קשר עם אותו מבוטח. המשמעות היא שאותו מבוטח לא יקבל הצעות מכל עשרות חברות ביטוח שקיימות כיום בשוק, אלא רק מאחדות בודדות – מה שיסייע בידו לעשות אלימינציה ולבחור מהר יותר את העסקה הרצויה.

לבחור פוליסת ביטוח ללא הרחבות
אפשר לרכוש גם ביטוח מקיף זול, כשלמעשה מדובר בפוליסה סטנדרטית ללא כל תוספות. במקרה זה, ישנה אפשרות לתמרן במחירים של הפוליסה – לדוגמה בדמי ההשתתפות או בדמי תקרת הביטוח לעומת הסכום לתשלום. כמובן, ישנה אפשרות לעשות השוואת מחירים שתבדוק מהו המחיר הזול ביותר שניתן להתחיל ממנו את המיקוח.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר