ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב הוא חשוב, השוואה חשובה לא פחות

הביטוח לרכב הוא עניין שבחובה. מי שנוהג ברכב חייב לוודא כי לרכב ישנו ביטוח חובה תקף ומשולם – ואולי יותר מכך, הבעלים של הרכב חייב לעשות זאת. מעבר לעניין ביטוח חובה, ישנם ביטוחים נוספים שמשלימים את התמונה. אם ביטוח רכב נעשה לצורך כיסוי פיננסי של נזקי גוף, הרי שביטוח מקיף מכסה את הנזק שנעשה לרכב וביטוח צד ג´ מכסה את התביעה שגורם מצד שלישי תובע מבעל הרכב שעשה את הנזק. את מה הביטוח באמת מכסה? יש להתעמק בפוליסות כפי שהוסכמו ביום החתימה עליהן.

הרעיון שעומד מאחורי ביטוח לרכבים
ביטוח רכב נועד כדי שהלקוח לא יצטרך לספוג את כל ההוצאות שהן תוצאתה של תאונת דרכים או כל עניין אחר. אפילו אם רכב נפל ופגע ברכב עקב סופה – המבוטח יכול לקבל פיצוי על כך, כל עוד היה לו ביטוח רכב בתוקף ומשולם. אפשר לקחת לדוגמה מצב שבו הרכב מעורב בתאונת שרשרת. אם נמצא שהנהג אשם, יתכן שלא רק יצטרך לכסות על הוצאות הטיפול ברכב, אלא גם בהוצאות תביעה שמופנית כלפיו מטעם צד ג´ שנפגע ממנו.

השוואת ביטוח רכב חובה, מקיף וצד ג´
חשוב לעשות השוואת מחירים בין חברות הביטוח השונות והמחירים שהן מעניקות לאותו המבוטח. אולם מה שחשוב אף יותר בזמן ההשוואה זה לרשום בכל סעיף כמה משלמים וכמה הביטוח יכסה על זה באופן מקסימלי בזמן אמת.

ההשוואה בחינם!
כל עוד ההשוואה בחינם ואפילו נעשית בתוך זמן קצר (חזרת הנציגים בתוך יממה או בתוך דקות). אילו לא הופעל ביטוח רכב,  מדובר על תשלום לעורך דין, על זמן רב שמגויס לטובת העניין, על כספים רבים שאותם הלקוח אולי לא יכול להוציא מכיסו.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר