ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב צד ג´ - כיצד לבחור את הביטוח הנכון

בעלות על הרכב מחייבת בהוצאות שוטפות לא מעטות, ומי יודע אם באיזה יום בהיר פתאום הרכב עלול לגרום נזק לרכוש של מישהו אחר? טבען של תאונות – קטנות כגדולות הוא לקרות, ורצוי להיות ערוך לכך מראש, לא רק נפשית – אלא כלכלית. לכן, ביטוח רכב מכין את המבוטח לקראת הבאות, אינו יכול למנוע תאונה אמנם, אולם אבל יכול לסייע בהתמודדות נוחה לאחר שקרה נזק הרי ממילא המקרה הזה אינו נעים. ביטוח צד ג´ הוא הכיסוי הפיננסי במקרה שבו הרכב פגע ברכוש של מישהו אחר, ועתה הוא תובע את בעל הרכב.

ביטוח צד ג´ מתומחר אוטומטית בביטוח המקיף
מדובר בביטוח רכוש אשר בדרך כלל נכלל באופן אוטומטי בתוך חבילת הביטוח המקיף, כלומר – כאשר מתמחרים ללקוח את הביטוח המקיף יש לקחת בחשבון שנכלל בו גם ביטוח צד ג´ סטנדרטי. ניתן כמובן לרכוש את הביטוח גם בנפרד, וללא תלות בפוליסת הביטוח המקיף.

מה ניתן להוסיף מעבר לסטנדרט?
הביטוח יכסה מקרי תביעות של נזקים לרכוש ובכלל זה גם לרכבים שניזוקו כתוצאה מפגיעת רכב המבוטח בו, ויתכן שמגולם כאן גם שכר טרחתו של עורך דין, אולם לביטוח הזה ניתן להוסיף תוספות מיוחדות, כמו למשל שירותי דרך וגרירה, כיסוי לנהג צעיר או לנהג חדש ועוד.

חבילה בסיסית של ביטוחים
מי שמעוניין לבטח את הרכב בביטוח הבסיסי ביותר, אולי כי ביטוח מקיף אינו משתלם לכיסו, יכול לדלג על רכישת הביטוח המקיף (וכמובן לשאת בתוצאות במידה וישנה פגיעה ברכב), ולרכוש חבילה של ביטוח חובה וצד ג´. אין לדעת מתי אדם צד ג´ יתבע אתכם, וזו סיבה מספיק טובה (וגם העניין שביטוח צד ג´ כרוך בהשקעה זולה יחסית של כמה מאות שקלים ביחס להחזרים בגובה אלפי שקלים במקרה הצורך).

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר