ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

החלפת ביטוח רכב באמצע תקופה

ביטוח לרכב הוא הפוליסה שמגנה על המבוטח מפני הוצאות כספיות מיותרות. מפעילים אותו לאחר שנעשו נזקים – בין אם נזקי גוף (ביטוח חובה) או נזקי רכב (ביטוח מקיף), ובתנאי שהביטוח היה תקף באותו זמן של האירוע. ללא ביטוח רכב מתאים, יתכן שלא תתקבלנה התביעות שהוגשו, למשל אם ישנה הרחבה לביטוח תכולה מצד אחד ולא הרחבה מיוחדת למערכת הסטריאו המציידת את הרכב, סביר להניח שלא יהיה כיסוי לכך בעת גניבה, וגם עם כן – אז רק על פי תקרת הביטוח שנקבעה לכך מראש.

מכירת רכב – האם לבטל ביטוח רכב?
אתם מחליטים לרכוש רכב, וכשצריך בעניינים הללו  יש דברים שאי אפשר לסנכרן על פי תקופת הביטוח לרכב.  המשמעות היא שצריך לעשות החלפת ביטוח לפני תום תקופה, וידע שזה עלול לגרור קנסות. ישנן כמה שיטות להתגבר על העניין: האחד הוא להשאר באותה חברת ביטוח רכב, הרי את התנאים לא ניתן להרע. חברת הביטוח תספוג את ההפרש שנובע מהשוני בין דגמי המכוניות. השני – להשתמש בביטוח הנותר של המבוטח הקודם (יש לברר אם נכללים בפוליסה).

אולי כדאי לרכוש ביטוח רכב זמני?
ביטוח רכב זמני יעלה יקר יותר, וממילא חברות ביטוח רבות פשוט ממשיכות לבטח את הרכב באותם התנאים שהיו בעבר, אפילו אם הדגם השתנה. במידה ומפסיקים את הביטוח, לחברת הביטוח ישנה האפשרות לבחור בהתאם לנסיבות ביטול הפוליסה את הקנס שאותו תקצור לטובתה (ואת השאר אם נותר תחזיר למבוטח).

לברר מראש דרך האותיות הקטנות
מי שקורא מראש מדריכים בביטוח רכב, או את חוזה הפוליסה עצמו, יכול להבין מה יהיה טוב יותר עבורו, במידה והוא מודע לאפשרות כי יחליף במהלך התקופה את הפוליסה. רצוי לעשות את זה בשלב השוואת המחירים – ולבקש מכל נציג את הצעת המחיר בצירוף החוזה.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר