ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

הוספת נהג צעיר לפוליסת ביטוח רכב קיימת

נהגים צעירים מוגדרים כיום מגיל 17 – הגיל שבו אפשר כבר להתחיל...לנהוג ברכב, ועד לגיל 21 או 24 לפי בחירת חברת הביטוח לרכב. מטבע הדברים, הרכב שבו ינהגו אותם נהגים צעירים לא יהיה שלהם – אלא של ההורים ואולי אפילו מטעם עבודה – משום שבוודאי כיום ישנו קושי בגילאים אלו לרכוש רכב, ומאותו הצד של המטבע – הנהג עדיין מתגורר בבית ההורים. לכן, סביר להניח שלא הוא ישלם עבור הפוליסה לרכב, אלא מי שהרכב רשום על שמו או מי שמשלם בבית את מחיר הביטוח לרכב. כך או כך, מדובר על עלויות ביטוח רכב יקרות בגין שימושו של נהג צעיר ברכב.  

כשההורים הם מעל לגיל 40 והילדים בסביבות 20
גם במקרה שבו ההורים שניהם משתמשים ברכב והם נוהגים בו באופן זהיר ואפילו שניהם בני למעלה מארבעים ומדי שנה מקבלים את ההנחה הידועה מפאת הגיל וגם התרגיל (הזהירות או שאין לחובתם מקרים של תביעות ביטוח, שלילות רישיון או קילומטראז´ גבוה לרכב), גם אז הם יאלצו לדווח לחברת הביטוח על הצטרפות ילדם לביטוח והחוק מחייב לשלם תוספת ביטוח.

הביטוח עומד להסתיים ואחר כך הילד ישלם. מה עושים?
גם אם תוספת הצעיר לביטוח היא לתקופת זמן קצרה יחסית, חברת הביטוח תחליף את הפוליסה ותתאים אותה לצורך העניין. בתקופה זו רצוי להתעדכן במחירים שמוצעים בשוק, סביר להניח כי מצד אחד המחירים יראו זולים יותר במקומות אחרים גם לאחר השוואה, אולם יש לקחת בחשבון את עניין שבירת הפוליסה.

הרבה מתבלבלים עם ביטוח נהג חדש
"נהג חדש" אינו עונה לאותה הגדרה של "נהג צעיר", ועדיין שניהם ישלמו תוספות מחיר לביטוח רכב, משום שישנה תמימות דעים בין חברות הביטוח לפחות לגבי העניין שנהגים חדשים והן נהגים צעירים תובעים את חברת הביטוח יותר, וגם מעורבים ביותר תאונות דרכים קטלניות לצערנו.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר