ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח מקיף השוואת פוליסות

רכישה של רכב היא עניין שמגרה את כל החושים: לא משנה אם הוא חדש ועכשיו נותר רק לקרוע מעליו את הניילונים, או שהוא מיד שניה ואתם רוצים לנסוע איתו בנסיעת הכיף הראשונה שלכם איתו, חייבים להיות מעודכנים בביטוח חובה לרכב שהוא גם תקף ומשולם. היות וכל ביטוח הוא אינדיבידואלי לכל בעל רכב (לעתים ביטוח חובה יכלול נהג יחיד ולכן לא ניתן להעבירו מאחד לשני), חשוב מאוד ליזום את רכישת הביטוח (לפחות ביטוח חובה) לרכב. ואם כבר מדברים על ביטוח חובה, רכישת ביטוח חובה ומקיף לרכב יכול להיות זיווג שמוזיל מחירים.

השילוב שבין השניים טוב כפליים
חברות ביטוח תעדפנה כמובן שמבוטח יבטח דרכה את כל ביטוחי הרכב שלו, ולפיכך מזמנת הנחות ללקוח שרוכש את כל חבילת הביטוח לרכב. לאחר רכישה של רכב, ההנחות – גם בביטוח רכב – הן משמעותיות ביתר משום ששינויים במחירים עשויים להתפרש בהנחות מטורפות של מאות ואלפי שקלים בשורה התחתונה.

תקנות ברורות לגבי מה שפוליסת ביטוח כוללת
משרד המפקח על הביטוח באוצר הוא זה שאחראי על קביעת סעיפי הביטוח ולא רק על טווח המחירים המותר והחוקי לכל פוליסה. אז אם הכול קבוע מראש, איך קורה החיסכון בביטוחי רכב? כל חברת ביטוח בוחרת לעצמה ועל פי מידת הסיכון שהיא רואה לנכון שגלום בלקוח לתמחר את הפוליסות, ולכן אין מחיר אחיד בין מבוטח אחד לשני אפילו שיש לו את אותו הרכב בדיוק.

להשוות מחירים לאותם סעיפי ביטוח
רצוי להשוות מחירים בין אותם סעיפי ביטוח ולא מחירים באופן כללי שחברת הביטוח נותנת ללקוח. חשוב לברר מה גלום במחיר הזה, האם ישנן תוספות מחיר משום שנוספו תוספות בביטוח רכב כמו למשל ביטוח רדיו, ביטוח תכולת רכוש ברכב, ביטוח שמשות, שירותי דרך ועוד.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר