הצרכנות של היום הפכה לצרכנות נבונה", כל עוד מסע הקניות מתבצע בעיקר דרך המסך הוירטואלי, דרכו ניתן לקבל כל פיסת אינפורמציה רצויה. לכל שירות או מוצר ישנו מחיר, ישנה תחרות ערה בתעשייה כמעט לגבי כל דבר, המחירים הופכים לזולים יותר כמעט בכל שטח אליו פונים, ונותני השירות הופכים למתוחכמים יותר, לא רק הצרכנים. כך גם ב
פוליסות לביטוח רכב – חברות ביטוח יודעות שהצרכן הישראלי הממוצע "בורח" כמעט מבלי לבדוק אל הפוליסות שמחיריהן זולים יותר, אולם שם הוא "מכה" בנקודת התורפה, שבה הצרכן לא בודק מה הוא בדיוק מקבל בתמורה.
למה בביטוח מכוניות – השוואה חשובה במיוחד?בהוצאה גדולה יחסית של כמה אלפי שקלים לשנה, ניתן לקצץ משמעותית במחירים – הפערים יכולים להגיע לא רק למאות אלא גם לאלפי שקלים. כאשר בוחרים בביטוח רכב ממוצע – זול וגם משתלם, ניתן לחסוך לא מעט כסף, בעיקר כשמכפילים זאת במספר רב של שנים שלאורכן
מחדשים את הביטוח לרכב.
אז מי עושה בשבילי את ההשוואה?העניין בהשוואה הוא שהמבוטח משאיר פרטים באתר ללא תשלום, וממתין שתוך זמן קצר יפנו אליו מספר נציגים מחברות הביטוח. בדרך זו הוא עשוי להבטיח לעצמו נקודת ייחוס שלפי יבחר את הביטוח הטוב ביותר. אם משווים 3 פוליסות (לפחות!) אחת ליד השניה, מקבלים תמונה מלאה לגבי טיב ההצעה.
מה זול ומה משתלם?ביטוח זול לרכב אינו בהכרח הביטוח המשתלם. כדי שהוא יהיה משתלם עליו להכיל כמה שיותר הטבות בכמה שפחות כסף, ולפעמים ניתן למצוא את זה ב
ביטוח רכב ממוצע. היות ותנאי הפוליסה משתנים מדי חודש, חשוב לעשות השוואת מחירים קרוב למועד עשיית הביטוח עצמו כדי להישאר מעודכנים במחירים, ולמצוא את החברה שתעניק הכי הרבה הטבות בביטוח.