ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

תעריפי ביטוח חובה

ביטוח חובה הוא ה – א"ב שהחוק דורש מבעלי רכבים כדי שהרכב יוכל לנסוע כחוק. עד לשנות השבעים הביטוח היה בגדר זכות, אולם משנות השבעים ואילך, ביטוח חובה לרכב אינו עניין של בחירה. משנת 2004 ישנו עניין של בחירה, אולם במסגרתה חייבים לבחור ביטוח רכב, השאלה היא של איזו חברת ביטוח. ביטוח רכב כיום היא מוצר שניתן להתמקח על המחיר שלו ועל תנאי התשלום, ובכך להקל על הלקוח את מה שממילא הוא אמור לשלם. אפשרות נוספת היא להכניס תנאים טובים יותר לפוליסה כשהמחיר נשאר זול.

איך מחשבים תעריפים לביטוח רכב חובה?
מתחילים מגורמי הסיכון העיקריים, שהם הפרמטרים – מין הנהג וגילו, ותק רישיון הנהיגה שלו, היסטורית הרשעות ביטוח והיסטוריית שלילת רישיון לאורך 3 השנים שקדמו לבקשה לחידוש פוליסת הביטוח. גם נתונים של הרכב עצמו נלקחים בחשבון: דגם ושנתון, כריות אויר, נפח המנוע. בנוסף לוקחים בחשבון את כמות הנהגים ברכב. אם זה נהג יחיד הוא זוכה להנחה מרבית, ואם זה מעל לגיל 30 ניתנת הנחה מסוימת.

מחשבון ביטוח חובה
אותו מחשבון לביטוח חובה לרכב מגלה לנו באופן מעודכן איך מדורגים המחירים של ביטוח חובה בין חברות הביטוח. למעשה, הוא מלקט את כל הנתונים שהוזנו אל הטופס על ידי המבוטח, ומתוך המרקם הייחודי הזה נוצרה הצעת מחיר ספציפית לכל חברת ביטוח. הדירוג הוא מהמחיר הזול יותר לגבוה ביותר.

איך להשוות מחירים?
אפשר לעשות לביטוח חובה לרכב השוואת מחירים בדרך זו של מחשבון הביטוח, ואפשר להשאיר את פרטי ההתקשרות בטופס מקוון באתר הביטוח, כך שנציגי חברות הביטוח משיבים שיחת טלפון למבוטחים עם הצעה בפיהם. על המבוטחים להסיק מבין כל השיחות מהו הביטוח המשתלם והטוב ביותר לעשותו.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר