ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

הקפאה והשבתה של ביטוח רכב

נתחיל במה שחובה- ביטוח רכב חובה. החוק אינו מתיר נהיגה ללא ביטוח חובה, לכן כל בעל רכב או משתמש בו חייב לעשות ביטוח רכב שמסתמך על נתוני הנהגים ועל נתוני הרכב. ביטוח החובה כבר משנת 1970 קובע, כי יש לשלם מראש את הפרמיה לחברות הביטוח, כדי להיות מוכנים למקרה שבו יהיו נפגעים כתוצאה משימוש ברכב או העמדתו במקום אסור או מסוכן. מביטוח הרכב הזה ישולם הכיסוי לנהג, לנוסעי הרכב, להולכי הרכב שנפגעו מהתאונה ואפילו יכסה טיפולים והוצאות כספיות בגין בעיות נפשיות לקרובי משפחה שלא נכחו באירוע.

תקופת ביטוח חובה לאוטו
ככל ביטוח רכב, חוזה הפוליסה יארך לשנה. במידה והרכב מושבת, מקפיאים את ביטוח הרכב, כלומר את הביטוח המקיף. ביטוח החובה ממשיך כרגיל, על מנת לכסות מקרים של צורך בכיסוי במידה וישנה חבלה שנוצרה כתוצאה מחניה לא טובה של הרכב, התדרדרות שלו בחניה ועוד. במידה והרכב הלך טוטל לוס או שנגנב, ניתן יהיה להקפיא גם את ביטוח החובה ו"להפשיר" אותו עם הרכב הבא.

מה זו השבתת רכב?
השבתה היא של הרכב עצמו. המונח השבתה יתאים כאשר אין שימוש כלל ברכב, או שלא ניתן להשתמש בו כתוצאה מנזק מסוים או מסיבות אחרות. במקרה זה, הרכב לא מכוסה מבחינת ביטוח, ואין להשתמש בו. במידה וכן משתמשים ברכב חרף הסרת אחריותה של חברת הביטוח, האחריות לנזק היא על כתפי בעליו. אולם לא ניתן להשבית את הרכב לזמן בלתי מוגבל.

מה זו הקפאת ביטוח רכב?
ניתן להקפיא את הביטוח לרכב לתקופה של מינימום 30 ימים ועד למועד שבו פוקע תוקף הפוליסה. כאשר מקפיאים את הביטוח לרכב, ניתן להפעיל אותו בחזרה ובאופן מיידי תוך התקשרות עם חברת הביטוח, כדי להמשיך להיות מבוטח באותה חברת הביטוח אם מעוניינים – על אף שהרכב התחלף או חזר לפעילות.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר