ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב כבד

רכבים כבדים "זוכים" לביטוח מסוג שונה, בעיקר משום שרמת הסיכונים להקלע לתאונת דרכים או לפחות לתבוע את הביטוח לרכב הולכת ועולה. ראשית, המשאית היא כלי עבודה הפועל בתזוזה כל הזמן. גם אם היא בעמידה, היא יכולה לקיים תפקיד כל שהוא בעבודות שטח. בכל שלב שבו היא מופעלת וגם בחניה היא עלולה לסכן חיי אדם או לפחות לפגוע ברכבים אחרים. הסיבות לכך עלולות להיות רבות ושונות: האחת היא שהנהגים פועלים לאורך משמרות כפולות וכן בשעות לא – שעות ועלולים להשחק ולהיות עייפים, השניה היא שדה ראיה מת במראות ויש עוד.

אילו ביטוחי רכב כבדים ישנם?
מלבד הביטוחים הסטנדרטיים שניתנים לכל רכב מנועי, הביטוח לרכבים כבדים מתחלק לשניים בעיקר (ביטוח מעל 4 טון או ביטוח רכב מסחרי עד 4 טון) – ועל פי התפקיד שאותו המשאית ממלאת וגם הדגם. כל אחד מהביטוחים הסטנדרטיים (חובה, מקיף וצד ג´) מותאמים לתפקידי המשאית.

ביטוח חובה למשאיות
ביטוח חובה הוא ביטוח רכב המוטל ממילא על כל רכב מנועי. החוק רואה בהחזקת רכב (קל וחומר שימוש בו) ללא תעודת ביטוח חובה כעבירה חמורה, עליה יש לשאת ולתת על פי פסק הדין. ביטוח חובה יכסה את נזקי הגוף שנהגי המשאית יספגו, יהיה תקף גם לנוסעי המשאית ואף יכסו את ההוצאות על נזקים שנגרמו להולכי רגל כתוצאה מכך.

מה כולל ביטוח מקיף למשאיות?
תנאיו של ביטוח מקיף למשאיות משתנים בהתאם לדגם המשאית ותפקידה (וגם משקלה), ובהתאם להצעות השונות שמציעות חברות הביטוח. כשמדובר במשאיות מתחת ל – 4 טון אלו התנאים הסטנדרטיים המוכתבים, ואילו מעל ל – 4 טון ישנן הרחבות המיוחדות עבור משאיות – כמו למשל תוספת לארגז קירור או רגיל, שירותי דרך ועוד.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר