ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

חברת הביטוח לרכב מסרבת לבטח

בחוזה ביטוח, כמו כל חוזה אחר, יש למלא את התנאים מצד אחד, על מנת לקבל את התמורה מן הצד השני. זה יכול להיות עסקה פשוטה בין לקוח ובעל חנות מכולת, או מבוטח בביטוח רכב מול חברת הביטוח. זו הסיבה שמעניקה את הצורך להתעמק מעט יותר בדרישות של חברת ביטוח רכב מהמבוטחים שלה,בשאלה האם דרישות אלו התקיימו ומגיעה תמורה מסוג מסוים על פי חוזה למבוטח. השאלה הבאה לאחר מכן היא האם חברת הביטוח יכולה גם שלא להעניק שירות ללקוחות מסוימים?

למה לשים לב בתקופת חידוש פוליסת הביטוח לרכב?
מדי שנה, מבוטחים רבים אצים לחברות הביטוח כדי לחדש את הביטוח לרכב, ופעמים רבות אלו חוזרים לאותה חברת הביטוח הקודמת שבה היו מבוטחים, ושוקטים על השמרים לעוד שנת ביטוח אחת תמימה. למעשה, חידוש ביטוח רכב אינו מובן מאליו וחברות הביטוח רשאיות לסרב לבטח את הרכב במקרים מסוימים. במקרה שכזה, ניתן לפנות לשאר חברות הביטוח (במידה ותסכמנה לבטח, המחיר יהיה יקר יחסית).

נהגים שהורשעו פעמים רבות בתביעות תעבורה
נהגים אשר הפכו לעברייני תנועה כרוניים הם מועמדים לכך שחברת הביטוח תסרב לבטח אותם תחת חסותה. נהגים כאלו, כמו גם נהגים שרישיונם נשלל מהם בשלוש השנים האחרונות או הורשעו בתביעות ביטוח עושים ביטוח רכב בהתאמה אישית – על פי רוב במחיר יקר יותר ממחיר פוליסה ממוצעת לרכב, על כן השוואת מחירים יכולה לסייע ולו במעט כדי להקטין את גודל ההשקעה הכספית בפוליסה.

ומה אם חברת הביטוח ביטחה "נהגים מסוכנים"?
כבר היו מקרים בהיסטוריה כאשר חברת הביטוח הייתה אמורה לשלם תשלום פיצוי עקב תאונת דרכים מעבר לתקרת הביטוח, ומששילמה רק את גובה הנקוב בפוליסה נתבעה בגין סרוב לשלם את מלוא סכום הפיצויים בחוסר תום לב.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר