ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב לנהג הזהיר

בכל יום מצטרפים אל שורת הנהגים בעלי רישיון הנהיגה עוד נהגים חדשים, אשר מנסים לשמור על רישיון הנהיגה שלהם שהוענק להם כתנאי לשנתיים בזהירות, ולא לבצע עבירות תנועה. באותן השנתיים ישנן 13 עבירות שסומנו מראש כעבירות חמורות יותר – אולם הן למעשה מאוד בסיסיות, כמו אי מתן זכות קדימה, אי ציות לתמרור ועוד. נהגים אלו מפאת חוסר ניסיונם על הכביש חשופים ליותר עבירות תנועה שאלו עלולות לגרוף לא רק דו"חות משטרתיים, אלא גם הפעלה של תביעות ביטוח רכב. אלו מקרים קלאסיים של סטטיסטיקה אשר גורמת לחברות ביטוח רכב רבות לייקר את התעריף באופן גורף.

מהצד השני, נמצא הנהג הזהיר
הנהג הזהיר הוא אותו נהג אשר יש לו עבר ביטוחי – כלומר בשלוש השנים האחרונות הוא היה מבוטח בביטוח רכב אולם לא רשומות לחובתו הרשעות בגין תביעות תעבורה או תאונות דרכים בביטוח, וכן רישיון נהיגתו לא נשלל באותו טווח של זמן. אותו נהג זהיר יזכה להקלות תשלום בביטוח, ללא קשר לגילו או לפרמטרים אחרים שעשויים לשנות לכאן או לשם את המחיר.

סוג אחר של נהגים זהירים
כשמדובר בביטוח לנהגים זהירים, ישנו דגש גם על כמות השימוש ברכב. ישנן חברות לביטוח שתענקנה למבוטחים הנחה על שימוש ברכב פחות מ – 10,000 קילומטרים מדי שנה, כלומר – השימוש ברכב מועט, ואת זה ניתן להוכיח דרך רישיון הנהיגה המתחדש. בנוסף ניתן להחשיב גם ביטוח רכב למבוגרים, ביטוח רכב לשומרי שבת (משתמשים פחות ברכב) ועוד.

נשים וביטוח רכב
למעשה ניתן לייחס את הזהירות לנשים. דרך סטטיסטיקות ומחקרים מסתבר, כי בכל קטגורית גיל הנשים מצטיינות במשנה זהירות בנהיגה, בניגוד לקלישאות שונות על נשים ותאונות או נשים ופקקים. ניתן להבחין בכמות מועטת באופן מובהק של מעורבות נשים בתאונות דרכים קטלניות מאשר הגברים, לכן מוענקת להן הנחה מראש בביטוחי רכב.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר