ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

השוואת מחירי ביטוח מקיף

כמעט כ – 90% מבתי האב בישראל מחזיקים ברכב אחד או יותר. כל רכב כזה אמנם חלה החובה להחזיק ביטוח חובה, אולם בהמשך לכך ישנה אפשרות להחזיק בביטוחים הנוספים – כמו ביטוח מקיף וביטוח צד ג´. שני הביטוחים האחרונים אלו ביטוחים לרכוש, ואף על פי שאין חובה לעשות אותם, עדיין הרוב המוחץ מבעלי פוליסות החובה מחזיק גם בביטוח המקיף לרכב. לא מדובר בעניין של מה בכך, מדובר בהוצאה החודשית או השנתית השניה בגודלה במשפחה. הסיבה: הרכב נמצא ב"ידיים טובות", אפשר כמו בפרסומות להשאיר אותו עומד בחניה אפילו ולקבל פיצויים בגין נזקים שונים.

ממה תורכב פוליסת ביטוח מקיף?
הביטוח על פי החוק יכיל סעיפים בסיסיים שהמפקח על הביטוח דורש שיתקיימו, על כן כל חברת ביטוח שיש לה רישיון לממכר פוליסות ביטוח אמורה להציע פוליסות שמכילות לפחות את הסעיפים הללו. מעבר לכך, ניתן להשלים עם תוספות לביטוח רכב כפי שהמבוטח יבחר בשיחתו עם נציג המכירות של הביטוח.

איך למצוא את פוליסת הביטוח המקיף הטובה ביותר?
התחרות על כיסו של המבוטח בין החברות מבטיחה לא רק מחירים שווים לכל כיס, אלא גם הצעות לפוליסות משתלמות. זו הסיבה שחשוב להקשיב לנציג שמפרט תוך כדי השיחה המוקלטת את הזכויות האפשריות של המבוטח בפוליסה. כאשר עושים השוואת ביטוח מקיף בין החברות, חשוב לנהל רשימה של יתרונות בכל חברת ביטוח.

ביטוח רכב מקיף – מה הוא מכיל?
הביטוח יכיל כיסוי בסיסי למקרי תאונה, החלקה של הרכב ופגיעה, גניבת רכב, פגיעה בו בזדון (אלא אם המבוטח עשה זאת בכוונה והונה את הביטוח), שריפת הרכב, פגיעה מנזקי מזג האויר (שטפונות) ועוד. ההרחבות יכילו ביטוח גרירה ושירותי דרך, שמשות, מערכת סטריאו, רכב חלופי, שכ"ט עו"ד ועוד.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר