ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

השוואת ביטוח חובה – היום זה כדאי

שנת 2004 היטיבה עם נושא הביטוח לרכב, כל עוד השוק נפתח לתחרות בכל סוגי הפוליסות לרכב. אם לפני כן מחיר הפוליסות היה אחיד, כלומר – היו קריטריונים אחידים לכל חברת ביטוח כדי לקבוע תעריף למחיר הרכב, הרי שמאז שנת 2004 נוצר שינוי בגישה: כל חברת ביטוח הפכה לאדון לעצמה בעניין התמחור של הביטוח לרכב. לא רק שנוצרה אי אחידות במחירי הביטוח בין החברות, אלא שחברות הביטוח החלו להציע פוליסות ביטוח שמותאמות לנתונים המשתנים של הלקוחות – על פי הנהגים הקבועים שמסתייעים ברכב וגם על פי נתוני הרכב עצמו.

איך קובעים לביטוח חובה מחירים?
המחירים של הביטוח לרכב היו אחידים עוד משנת 1970 ועד לשנת 1997, אז החלה הרפורמה, אשר הגיעה לכדי השלמה בשנת 2004. היה סכום קבוע ששולם לחברת הביטוח אבנר – בין אם ישירות ובין דרך סוכני ביטוח, ומה שהשתנה היה בעיקר העמלות שהסוכן היה מוסיף על הטיפול שלו. מאז הרפורמה, ישנו פער במחירים בין חברות הביטוח – אמנם יכול להסתכם במאות שקלים, אולם עדיין אין זה מתקרב לפערי המחירים כמו בביטוח מקיף.

לעשות השוואת מחירים בביטוח רכב
על מנת לגלות את פערי המחירים בין חברת ביטוח אחת לשנייה ואת מה שהיא יכולה להציע עבור אותו סכום תשלום ללקוח, רצוי לעשות השוואת מחירים. אין צורך לנסוע לחברה או להתקשר. בהקשת מקלדת ניתן להגיע לטופס מקוון שם משאירים פרטי התקשרות, והנציגים כבר חוזרים עם הצעה משלהם.

כדאי לרכוש ביטוח רכב אונליין
גם עשיית ביטוח רכב אונליין עשויה להעניק הנחות בביטוח. מי שפונה אל חברת הביטוח דרך האינטרנט – יתכן שיזכה להנחה נוספת בביטוח – תלוי במדיניות החברה. חברות לביטוח ישיר מודעות לתחרות שיש בשטח, ומי שיש לו הצעת מחיר מסוימת מחברה אחרת והיא זולה, יכול לשלוח אותה לחברה המתחרה ולקבל מחיר זול יותר בגבול הניתן.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר