ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

מה אתה מבטח עם ביטוח חובה לרכב?

נתחיל ממהות ביטוח חובה לרכב – הוא נועד כדי לפצות עבור נזקים שנעשו לגוף והוכחו על ידי עורך דין מטעם התובעים בתביעה מול החברה המבטחת. הנפגעים שיקבלו פיצוי בגין הנזק שנעשה הם הנהג עצמו ברכב – כל עוד ענה על הגדרות הפוליסה, הנוסעים ששהו ברכב בזמן התאונה והולכי הרגל. החוק דורש מכל נהג ברכב לוודא כי ישנה פוליסה חובה בתוקף, היות ואם לא כן – לא רק שמדובר בעבירה על חוק לביטוח רכב מנועי משנת 1970, אלא שגם הפיצויים מטעם חברת הביטוח מוטלים בספק.

אילו רכבים מבוטחים בביטוח חובה?
על פי החוק לביטוח רכב מנועי, הרכבים שיבוטחו הם כל רכב אשר יש לו מנוע או שהוגדר על פי החוק ועונה על ההגדרות. זו הסיבה שבינתיים לא ניתן לבטח כלי רכב "רכבים" באמצעות ביטוח רכב סטנדרטי בחברות הביטוח, למרות שישנן חלופות כמו ביטוח תאונות אישיות וצד ג´. בין אלו, אפשר למצוא לא רק רכבים מנועיים, אלא גם לעשות ביטוח חובה לנגרר על אף שאין לו מנוע, והוא מחובר לרכב מנועי.

איך יודעים כמה פיצויים צריך לקבל?
לחברת הביטוח ישנו זמן מוגבל מראש כדי לבדוק את הנתונים ולהחזיר תשובה או החזר ביטוח למבוטח. בחוזה הרשמי הנתונים שמצוינים הם למעשה תקרת הביטוח, כלומר – הסכום המקסימלי שיוחזר למבוטח במידה וימצא מתאים לקבל את ההחזרים הללו.  

איך לוקחים בחשבון את הקריטריונים לפיצוי?
הקריטריונים לפיצוי מחושבים על פי חישוב רמת ההשתכרות ואבדן כושר העבודה או הזמן שהחמיץ או יחמיץ הנפגע לאור התאונה בעבודתו, גילו של הנפגע, העלות של הטיפולים הרפואיים, שיעורי הנכות כפי שנקבעו ועוד. במקרים של מוות (חו"ח) ישנם קריטריונים מיוחדים לקביעת סכום הפיצוי אשר יועבר ליורשים החוקיים. .

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר