ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

מי רשאי למכור פוליסות ביטוח רכב?

שוק הביטוח לרכבים בארץ מוצף בחברות ביטוח רבות, ותיקות כחדשות, כאשר מוצעים לכל לקוח פוטנציאלי פוליסות מוזלות של הביטוח. השוק הולך ומשתכלל בהצעות הביטוח מדי שנה, כל עוד השוק הפך לתחרותי בתחילת שנות ה – 2,000. השחקנים שבענף מציעים הצעות לא פחות מפתות מחברות הביטוח הותיקות וההתלבטות – איפה לעשות את הביטוח, תופסת מקום מעט משני אחרי מי מההצעות היא טובה יותר. למרות זאת, עדיין ישנה משמעות לבחירת חברת הביטוח המבטחת – האם יש לה רישיון לממכר פוליסות ביטוח רכב והאם יש לה גב כלכלי חזק.

תנאים לממכר פוליסות לביטוח רכב
על מנת שיהיה ניתן לרכוש ביטוח רכב מחברת ביטוח, חייב להיות לה רישיון לממכר פוליסות ביטוח רכב מידי המפקח על חברות הביטוח. עליה לעמוד בהתחייבויות הפיננסיות שלה, להציג יכולת מקצועית, לוגיסטית ומקצועית על מנת שיהיה ניתן לעמוד מול לקוח ולקיים את התנאים שבפוליסה. כל פוליסה חברת הביטוח מוכרת – ביטוח חובה ממשלתי, מקיף וביטוח צד ג´ – לכל אלו צריך הרשאה מיוחדת.

מי מעניק את רישיון המבטח?
הגורם אשר מעניק את הרישיון לחברת הביטוח למכור את הפוליסות ואחראי על כך, הוא לא אחר ממשרד האוצר, או יותר נכון – אגף הפיקוח על הביטוח מטעמו. אותו גוף בודק האם ישנו ניגוד אינטרסים עם כניסתו של מוסד זה לתחום, האם ישנה תכנית פעולה פרקטית שמבטיחה את ההתנהלות התקינה מול מבוטחים, והאם סה"כ הוא מקיים את שלושת התנאים הבסיסיים.

פירוט התנאים לחברת הביטוח
נדרשת הוכחה לקיומו של הון עצמי ברמה מינימלית מהמבטח, כאשר הסכום המינימלי מתעדכן על פי תקנות הפיקוח על הביטוח. התנאי השני: הגשה של תכנית תחת שנתית לעסק שתשמור על האינטרסים הכלכליים של החברה, התנאי השלישי – פירוט תכנית הביטוח אותן יציע לקהל המבוטחים.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר