ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב חדש תמורת ישן

בעולם ביטוחי הרכב ישנם כל מיני מבצעים וכיסויים מיוחדים אותם נותנות חברות הביטוח ללקוחות חדשים וללקוחות וותיקים הנאמנים לחברה במשך שנים ארוכות. אחת מן ההטבות הללו היא הטבה הנקראת חדש תמורת ישן. כלומר, במידה והרכב המבוטח שלכם נגנב או ספג נזקים גדולים מאוד שגרמו לו להיות מוגדר כאבדן מוחלט, חברת הביטוח מחליפה לכם את הרכב הישן ברכב חדש. תנאי הביטוח משתנים מחברה לחברה ועוד שחברות מסוימות מעניקות את ההטבה לרכבים חדשים בני שנה מוטה, וחברות שמעניקות את ההטבה לרכבים עד גיל שנתיים.

כיצד יודעים מה מידת הכיסוי של חברת הביטוח
כאשר עושים ביטוח רכב מקיף מסוג של חדש תמורת ישן, חשוב מאוד לשים לב לכל פרטי הפוליסה. ישנן חברות ביטוח שמגדירות בצורה שונה מהו אובדן מוחלט, וישנן חברות שמגבילות את התוספת בשווי שהן מעניקות. חברות מסוימות יוסיפו רק 10 אחוזים בעוד שחבות אחרות יוסיפו יותר. כל הסעיפים הללו מופיעים בפוליסה ויש לקרוא אותם היטב.

היכן יש מקום לבעייתיות
רוב הבעיות צצות בהבדלים בהבנה של החוזה מצד חברות הביטוח והלקוחות. בעוד שהלקוחות לרוב סבורים כי על מנת לקבל את הפיצוי המדובר כל מה שעליהם לעשות הוא לרכוש רכב חדש. לעומת זאת מבינת חברות הביטוח, ההחזר הכספי מותנה גם ברכישת פוליסת ביטוח עבור הרכב החדש. רוב הטעויות נוצרות פשוט מהעובדה שלא כולם קוראים את סעיפי החוזה הקטנים, ומהעובדה כי הם בדרך כלל כתובים בשפה משפטית ולא ברורה.

חוק ההתיישנות קיים גם במקרה הזה
הזכות לקבל פיצוי תמורת רכב חדש איננה התחייבות לכול החיים, וחשוב לזכור בתור לקוחות כי קיים סעיף התיישנות לגבי אותה זכות.בדרך כלל אם הלקוח אינו רוכש רכב חדש בתוך שלוש שנים מהיום בו מוכרז הרכב הישן שלו אובדן מוחלט, הזכות הזאת אובדת.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר