ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

סקירת ביטוח רכב ינואר 2012

הנה מגיע מכתב מחברת הביטוח כי תוקף הביטוח עומד לפוג לנהגת הרכב, וכי עליה להסדיר במהרה את ביטוח החובה שלה, שכן נסיעה בלי ביטוח חובה – משמעה עבירה על החוק. זה השלב שבו מתחילה הליגה, ורצוי לבחור את שחקן ה – MVP. כאן במשחק, השופטת אם תרצו, היא נהגת בת 22, שנוהגת כבר 4 שנים ברכב והספיקה לעשות בשלוש השנים האחרונות תאונת דרכים אחת. למרות זאת, לא נקבעו לה שלילות רישיון לחובתה. הרכב שבו היא נוהגת הוא רכב בעל נפח 2,000 סמ"ק, שיש בו כרית אויר אחת.

מה המשמעות של הנתונים שלפנינו?
אותה נהגת אמורה מעצם טבעה לזכות למחיר זול יותר של הביטוח, לא רק מפאת מינה אלא גם מפאת ותק רישיון הנהיגה שלה על הכביש, אולם הנתונים הנוספים אינם משרתים את טובתה – הנהגת נחשבת עדיין בחלק מחברות הביטוח לנהגת צעירה (עד גיל 24), ובחלק אחר מהחברות היא נהגת ותיקה כך שעלות ביטוח חובה לא תגבה תוספת המחיר. גם הרזומה שטעון בתאונת דרכים אחת עשתה עלול לעלות לה ביוקר.

שריקת הפתיחה לליגת ינואר 2012
בחודש ינואר ניתן לראות, כי מי שכבש יותר שערים היא חברת איי.די.איי עם 2,490 ₪. במקום השני מצויה חברת אליהו עם הפרש של 49 שקלים. מכאן ואילך, המחירים הולכים והופכים ליקרים, כשחברת מנורה שנמצאת באמצע הטבלה מתמחרת ב – 2,800 ש"ח, כלומר 310 שקלים יותר, ש. שלמה חברה לביטוח נמצאת בקצה עם 3,039 ₪, כלומר 549 ₪ יותר מהחלוץ. השוער כמו תמיד נמצא בפאתי המגרש, כשביטוח חובה בלבד (!!) עולה 3,505 ₪ (הפרש של 1,015 ₪) למי שלא השווה מחירים מראש.

לסיכום הליגה
ביטוח רכב הוא עניין נזיל, כשהמחירים יכולים להשתנות מדי חודש בחודשו. בליגה הזו ישנן הפתעות, אולם הכדור נמצא תמיד בידיו של המבוטח. ככל שישכיל להשוות מחירים בין חברת ביטוח אחת לשניה בכל תקופה, ככה המבוטח יהיה מעודכן במחירים באופן המיטבי. במשחק הנוכחי של ליגת ביטוח חובה, ניצחה חברת איי.די.איי לטובת אותה מבוטחת בעלת הנתונים הללו.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר