ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

מה זה ביטוח מקיף?

ביטוח מקיף הינו ביטוח המכסה מגוון רב של סיכונים ומבטיח פיצויים בעת פגיעה ברכבך הפרטי או בעת פגיעה שלך ברכבו של אדם אחר. כך, ביטוח מקיף מפצה במקרים של תאונות, שריפות, גניבות ועוד ועוד- זאת בהתאם לפוליסה שבה אתה מבוטח.

כיצד נקבעים סכומי הפיצויים ותעריף הביטוח המקיף?
תעריפי הביטוח המקיף נקבעים עפ"י שווי הרכב, נתוני הנהג העיקרי שלו, נתוני הנהגים הנוספים ומספרם. ישנה אפשרות לקניית ביטוח רכב המכסה במקרים של גניבה בלבד או לחליפין במקרים של תאונות בלבד, כך שמחיר הפוליסה יהיה זול יותר אך זו אינה מכסה את כלל הסיכונים הקיימים. סכום הפיצויים נקבע על פי הנזק שנגרם לרכב, כאשר במקרים של גניבה או נזק של מעל ל-50% משווי הרכב מוגדר הנזק כ"טוטאל לוס" והפיצוי נקבע על פי שווי הרכב טרם הפגיעה/הגניבה. ההשתתפות העצמית הנדרשת הינה סכום ראשוני הנדרש ממך כמבוטח, והלה מופחת משווי הנזק שנגרם לך או לאדם שגרמת לו נזק. ניתן להפחית ואף לבטל את  סכום ההשתתפות העצמית באמצעות תוספת תשלום.

מה כולל ביטוח מקיף לרכב?
ביטוח מקיף לרכב "מכסה", כאמור, במקרים שבהם נגרם נזק לרכבך או לרכבו של אדם אחר, והוא מספק בנוסף גם הגנה משפטית באם נערך הליך משפטי פלילי בנוגע לתאונה, טיפול בתביעות צד שלישי ורכב חלופי בעת שזה שלך מטופל במוסך. מומלץ להשלים את הפוליסה בכיסויים נוספים המספקים שירותי גרירה, תיקון שמשות, רכב חלופי במקרים של גניבה ואובדן גמור, רדיו דיסק חלופי ועוד.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר