ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח מקיף לרכב – דרישות, מגונים ועוד

בישראל ישנו ביטוח רכב מקיף לרכוש, ובין השאר גם לרכבים. הביטוח המקיף לרכבים נפוץ מאוד בקרב בעלי הרכבים בישראל, ולכן המפקח על הביטוח ראה צורך לקבץ מספר הגנות על הצרכן  על מנת שלא לחשוף אותו לניצול בקרב משווקי הפוליסות. החוק עומד מאחורי חוקים ותקנות אשר חברות הביטוח מחויבות לעמוד בהם, ולכן יש לרכוש פוליסות ביטוח רק מחברות ביטוח אשר עומדות בתקנים אלו וקיבלו רישיון לממכר תעודות ביטוח. אלו תמכורנה פוליסות בעלות נוסח קבוע שאין לחרוג ממנו ולצמצם את התנאים. מאידך, ניתן להוסיף הרחבות לביטוח.

סוגי המיגונים ברכב
ברכבים החדשים, ישנו ציוד למיגון הרכב שמאפשר למנוע גניבות, פריצות לרכבים ואיתור הרכבים – עצמם. ניתן למנות למשל אימובילייזר שיצרן הרכב הרכיב בעצמו עוד בשלב הרכבתו של הרכב, ומחייב שימוש במפתח המקורי לרכב, קודנית ששומרת על מצב מנותק של מערכת ההנעה אלא אם יש שימוש בקוד הסודי ומערכת איתוראן שמופעלת 24 שעות ביממה ומסוגלת לעקוב אחר הרכב. עבור אלו שמצוידים ביותר מיגונים חברות ביטוח רכב  מקנות הנחה במקיף.

על אילו תוספות ביטוח ניתן לשלם במקיף?
הסיוע שיוגש לנהג המבוטח יקיף גם אפשרות לגרירת הרכב גם אם ישנה תקלה ולא תאונת דרכים למוסך הקרוב, שירות של נציג שבא לטפל ברכב ואילו הנהג משוחרר לדרכו במונית לעל חשבון חברת הביטוח, אספקה של רכב חליפי בתוך זמן קצר ממועד השבתת הרכב או הכנסתו למוסך, ביטוח של חפצים ברכב כמו מערכות סטריאו וכן הלאה.

התנאים שבביטוח
עסקה היא "תן וקח", היא לא מתמצה ב"תן" בלבד. לכן, אחד התנאים בפוליסות לביטוח רכב הוא העמדת מסגרת השתתפות עצמית במידה ומפעילים את הביטוח, כלומר אם למשל הרכב נפגע בתאונה והבעלים מחליט לתבוע את הביטוח, הוא מחויב לשלם לביטוח רכב השתתפות עצמית.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר