ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

מי צריך ביטוח רכב?

בני האדם הם לרוב יצורים ששונאים סיכונים. נכון, תמיד נמצא את אלו שאוהבים לקפוץ ממטוסים, לבצע צניחות חופשיות ללא מצנח או צלילות במים שורצים כרישים. אולם גם אנשים המכורים לסיכונים כמו האנשים הללו תמיד מקפידים לבטח את רכבם על מנת לצמצם או למזער את תוצאות הנזק במקרה של תאונה או גניבה. כל זה כמובן באופן יחסי לשווי הרכב המדובר, למרות שישנם ביטוחים בהם אין לבעל הרכב אפשרות בחירה כמו למשל ביטוח חובה.

מה זה חברת ביטוח רכב?
חברות ביטוח המשווקות פוליסות ביטוח רכב לא עושות זאת משום שהן פילנתרופיות גדולות הדואגות לשלומן של האזרחים ובעלי הרכבים. מדובר בחברות מסחריות שמשווקות פוליסות ביטוח רכב למטרות רווח טהור. בשל כך חברות הביטוח לא משאירות שום דבר אקראי ולא מדברות במונחים של סיכוי או סיכון. באמצעות כלכלנים וסטטיסטיקאים יכולה חברת הביטוח בוודאות כמעט מוחלטת לדעת כמה כלי רכב מבוטחים ייגנבו מדי שנה, ומהו המחיר המשתלם להם לגבות עבור פוליסות ביטוח רכב.

כיצד חברת הביטוח מגנה על עצמה?
על מנת למנוע מלקוחות מבוטחים לנהוג בקלות ראש, ולהסיר מעצמם אחריות מוחלטת על גורל כלי הרכב המבוטח שלהם, ובכך להכניס את חברות הביטוח לצרות גדולות, מצאו חברות הביטוח מנגנון הגנה יעיל: השתתפות עצמית. השתתפות עצמית היא תשלום של חלק מהפיצוי לו זכאי הלקוח המבוטח המשולם מכיסו, ומהווה תמריץ עבורו לשמור על כלי הרכב שלו, לעשות הכול כדי שלא ייגנב, ולהימנע מתאונות דרכים מיותרות.

כיצד רוכשים ביטוח רכב?
היום ניתן לרכוש ביטוח רכב בשתי שיטות מרכזיות: דרך סוכנויות ביטוח או סוכני ביטוח עצמאיים, או באופן ישיר דרך חברת הביטוח עצמה. בשיטה הראשונה משלמים בדרך כלל יותר אולם מקבלים שירות טוב יותר מאשר הקנייה הישירה.

 

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר