ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

איך קובעים את גובה הפרמיה?

מזל טוב, סגרתם עסקה על הרכב, ועכשיו הגיע הזמן "להעלות אותו על הכביש". על מנת שרכב יוכל לעלות ולנסוע בכבישים, יש לשלם עליו מחיר מלא כדי שיצא ידי חובתו וייסע כחוק. בין העניינים שיש להסדיר – ביטוח רכב חובה, רישוי הרכב ואגרות שונות. על מנת להיות מוכנים ומכוסים כלכלית מול כל תרחיש שעלול לקרות בכביש, כמו למשל תאונת דרכים, תביעות ביטוח רכב צד ג´ ועוד. בכל סוג ביטוח כזה יש פרמטרים קבועים שעל פיהם מודדים את סכום התשלום עבור הביטוח, מול סכום הפיצויים למבוטח במקרה מימוש התביעה.

כמה משלמים בחודש עבור הביטוח?
אנחנו אוהבים לשמוע את השורה התחתונה: "אז כמה יוצא לי סה"כ לשלם בחודש?" כשבעצם באותה עת השאלה האמיתית היא – "על מה אני משלם?". מי שמחשב את סכום הפרמיות לביטוח הוא חברת הביטוח עצמה, שלוקחת נתונים של הרכב ושל הנהגים הקבועים בו ומשקללת אותם ביחס לרמת הסיכון הסטטיסטית להפעלת הביטוח. המחירים מסתכמים סה"כ באלפי שקלים לשנה ולכן רצוי לברר לגבי ביטוח זול לרכב שהוא גם משתלם.

אלו נתונים עלולים לייקר את הפרמיה לביטוח?
ביטוח לכשעצמו מכיל סעיפים בסיסיים כדי לייצר אחידות בין מה שמציעה חברת ביטוח אחת לרעותה ובכך ליצור תחרות בריאה בין כולן. בביטוח חובה לרכב למשל יגבו הנתונים – גיל הנהג, מינו, ותק הרישיון שלו, האם היו לו תביעות ביטוח או שלילות רישיון במהלך 3 השנים האחרונות ועוד. מבחינת הרכב, חשוב מודל הרכב והשנתון שלו, האם יש לו כריות אויר. בביטוח מקיף, מצטרפים עוד פרמטרים על מנת לקבוע את המחיר. אלו נתונים שכל אחד מהם יכול לשנות את מחיר הביטוח.

איך ניתן להוזיל פרמיות ביטוח?
ההוזלה נובעת מהרעיון שעל פיו חברת הביטוח יכולה לעשות את הרווחים: כל עוד נהג משלם את הפרמיה לביטוח ולא מפעיל את הפוליסה לאותה השנה – החברה יצאה ברווח. על כן נהגים שנחשבים לנהגים זהירים ויכולים להוכיח כי לא תבעו את חברת הביטוח בשנה האחרונה לפחות (על פי טופס שחברת הביטוח שולחת בתום תקופת ביטוח), יזכו להנחות במחיר.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | ביטווח רכב |  צור קשר