ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

המדריך השלם לביטוח חובה לרכב

ביטוח החובה לרכב אינו עניין של בחירה , אלא זוהי חובתו של כל מי שעולה על הכביש עם הרכב לבדוק שהוא אכן תקף כלומר משולם ועדיין בתוקף מבחינת טווח התאריכים. הפיצוי הוא פיצוי כספי כפי שנקוב בפוליסה ועל נזקים לגוף ולנפש. ומה גובה ההחזרים? תלוי על מה חתם בעל הפוליסה. בדרך כלל עבור פוליסות זולות, תקרת ההחזר תהיה בהתאם, נמוכה – ולהיפך. כאשר קורה תאונה שבה מעורבים אנשים – אפילו אם יש רק נפגע שהוא הולך רגל, יש להתקשר לחברת הביטוח וליידע אותה.

איך מתמחרים את ביטוח החובה?
ביטוח רכב חובה מתומחר על פי סרגל מחירים שחברת הביטוח מחזיקה באותה התקופה. המשמעות של העניין היא שצריך להיות עם היד על הדופק בכל זמן, ולא להשאר "נאמנים" לחברת ביטוח מסוימת, אלא אם המחיר משתלם ומצדיק זאת. וכדי להבין אם זה משתלם, רצוי לעשות השוואת מחירים לפני כל פעם שצריך לעשות חידוש ביטוח רכב.

איך לעשות לביטוח חובה לרכב השוואת מחירים?
את ההשוואה של הביטוח רצוי לעשות דרך אתרי האינטרנט – השימוש במחשבון ביטוח של משרד האוצר מעניק את האומדן העריך איזו חברת ביטוח רכב תעניק את המחיר הזול ביותר, איזו תהיה בגדר הממוצע ואיזו תהיה יקרה ביותר, כלומר המחירים הם מדויקים ובסדר עולה – אולם כינם כוללים ניואנסים שלא נשאלו במחשבון והנציגים ישלימו את התמונה בשיחה מול המבוטח.

איך לרכוש ביטוח חובה נכון?
ביטוח חובה הוא מוצר מותאם לכל נהג ורכב. נהג שיש לו רכב זהה לרכב אחר שלבעליו יש נתונים דומים, לא ישלם את אותו מחיר על אף שיהיו שניהם באותה חברת ביטוח. לכן, על כל אחד לערוך באופן אישי השוואת מחירים ולא להסתמך על נתוני השנה הקודמת או שלא להסתמך על מחיר שקיבל חבר שיש לו נתונים דומים (גיל, ותק רישיון, הסטוריה ביטוחית ועוד) עם רכב זהה.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר